החמיצה 3 פנדלים וכבשה עצמי בתוספת הזמן

ג'ילה. גיבור היום
ג'ילה. גיבור היום | צילום: Gettyimages

אנדרלכט בהלם אחרי התיקו 1:1 עם מכלן, והכל בגלל ז'אן פרנסואה ג'ילה

(גודל טקסט)

בספורט בכלל, ובכדורגל בפרט, כבר למדנו שהכל יכול לקרות. ועדיין, למרות שנראה לנו שראינו כבר הכל, תמיד כיף להיות מופתעים בכל פעם מחדש.

 

והערב (ראשון) בליגה הבלגית העניקו לנו סיבה חדשה להתרגש ו/או לתפוס את הראש. ככה זה כשאנדרלכט מצליחה לפספס 3 פנדלים מול מכלן, מבקיעה שער עצמי בדקה ה-94 ומסיימת בתיקו 1:1 הזוי.

 

 

הכל התחיל בדקה השביעית כאשר דניס פראט חשב שהוא עומד להעלות את אנדרלכט ליתרון מהנקודה הלבנה. אבל ז'אן פרנסואה ג'ילה חשב אחת, וממש לא בפעם האחרונה הערב, והדף את הבעיטה הרעה של פראט.

 

שבע דקות נוספות עוברות ושוב, בום. הפעם תורו של סטפאנו אוקקה לנסות את מזלו מ-11 מטרים. אבל שוב, לג'ילה בשער היו מחשבות סותרות. הפעם הכדור הלך לכיוון הפינה, אבל היה חלש והשוער בן ה-36 זינק ואסף. אוקקה זכה "לנקום" כאשר כבש בדקה ה-55 ממטר, והעלה את אנדרלכט ליתרון 0:1, אך הסיפור לא נגמר כאן.

 

בדקה ה-89 נגיעת יד אומללה ברחבה העניקה למקומיים ניסיון שלישי מהנקודה. גלידה? ממש לא. הפעם ניגש יורי טיילמאנס לבעוט. והגורל של הניסיון שלו לא היה שונה מזה הקודמים. שלושה שחקנים ניסו להכניע הערב את ז'אן פרנסואה ג'ילה מ-11 מטר, שלושתם נכשלו.

 

והדובדבן עבור האורחים הגיע בתוספת הזמן. מבודג'י כבש שער עצמי אומלל 4 דקות בזמן פציעות, והעניק למכלן נקודה. שכל כולה רשומה על שמו של ג'ילה. מדהים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי