מאמן נבחרת קפריסין: "הלחץ כולו על ישראל"‎

חושש להחמיץ את העלייה לטורניר גדול
חושש להחמיץ את העלייה לטורניר גדול | צילום: Gettyimages

כריסטודולו החל בלוחמה פסיכולוגית לקראת שבת. כריסטופי ייעדר

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת קפריסין, פאמבוס כריסטודולו, אמר ששחקניו לא מגיעים לחוצים למשחק בישראל בשבת וכי הלחץ יהיה על שחקניו של אלי גוטמן.

 

למרות דבריו, הקפריסאים יודעים שאם ינצחו את ישראל ובמחזור הסיום בבית את בוסניה, הם יעלו לפלייאוף במידה שישראל לא תנצח בבלגיה.

 

 

דבריו הם ללא ספק מלחמה פסיכולוגית. במשחק הקודם בו ניצחה ישראל בניקוסיה 1:2, אמר המאמן לפני המשחק: "אנחנו לא פיבוריטיים". 

 

אתמול פאמבוס אמר: "הלחץ על ישראל, כי אנחנו לא נבחרת שמעפילה כל פעם לטורניר גדול ואנחנו חוששים להחמיץ הפעם את ההעפלה. עבורנו זו הצלחה שאנחנו עדיין בתמונת הסיכויים לפלייאוף כשנותרו שני משחקים לסיום". 

 

המאמן הוסיף: "קפריסין תשחק נגד נבחרת טובה מאוד באווירה עוינת. אמרתי לשחקני שהם צריכים לנסות לכפות את סגנון משחקם על זה של ישראל ולהכתיב את הקצב. אם יוכלו לעשות זאת יש לנו סיכוי לנצח". קפריסין כזכור הדהימה את בוסניה דווקא במשחק חוץ כשניצחה אותה 1:2 אחרי המונדיאל 2014. "אם ננצח יהיה לנו על מה לשחק נגד בוסניה". 

לדברי פאמבוס: "אל תשכחו שישראל נבחרת חזקה והיא בצדק מתמודדת על העלייה לפלייאוף. למזלנו יש לנו שחקנים מנוסים שכבר שיחקו במשחקים כאלה ואם יפגינו משחק טוב הם והמזל יחייך אלינו הכל אפשרי. אמרתי מההתחלה שהבית הזה ייקבע רק בסיום. בשני המשחקים האחרונים שלנו הראנו שאנו נבחרת טובה. הפסדנו פעמיים רק 1:0 בבית לנבחרות חזקות כמו וויילס ובלגיה, אבל אסור לנו רק להסתפק ביכולת טובה וצריך לעשות גם תוצאות טובות. הראנו בקמפיין הזה שאנחנו בדרך הנכונה והנחנו יסודות לעתיד הנבחרת", אמר. 

דמיטריס כריסטופי שכבש מול בוסניה ופיירוס סוטיריו ייעדרו וגם המגינים ולנטינוס סייליס ונקטריוס אלכסנדרו. לעומת זאת הצמד של אפואל ניקוסיה גיורגיוס אפרם וסטטיס אלונפטיס חזרו לסגל וכן גיורגוס מרקיס. כולם שחקנים מוכרים לנבחרת שלנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי