אניימה שוקל את עתידו בנבחרת ניגריה

אניימה. לא אתן שיעליבו את אמי המתה
אניימה. לא אתן שיעליבו את אמי המתה | צילום: Gettyimages

תקרית מביכה: השוער, אקס מכבי והפועל ת"א, הופשט על ידי מאבטחים

(גודל טקסט)

וינסנט אניימה, שוער ניגריה, הופשט לטענתו לגמרי מבגדיו על ידי אחד השומרים בבית מלון בבלגיה, שם מתכוננת הנבחרת לצמד משחקי ידידות מול קונגו וקמרון.

 

שוער ליל ואקס מכבי והפועל תל אביב הגיע באיחור לבית המלון לאחר ששב מטקס קבורת אמו (הוא שוחרר באישור). מאמן ניגריה, סאנדיי אוליסה, כעס על האיחור, ביקש מאניימה למסור את סרט הקפטן שלו לחאמד מוסא, חלוץ צסק"א, ואף הורה לו להעיף אותו מבית המלון. השוער אכן נזרק ולטענתו זכה ליחס קשוח מדי ומשפיל מצד שומרי המלון.

 

 

אניימה הוחזר לבית המלון לאחר התערבות בכירים בהתאחדות הניגרית, אבל השוער לא נרגע. הוא פרץ בבכי וצרח: "אני לא אתן לאף אחד לקלל את אמא שלי שמתה".

 

 

After 13years of national service,having this smiles on my face and this passion in my heart.through the billows,the waves of the ocean,the tears of defeat,the sound of rejoicing from victory chants.now the thought of being stripped naked and security agents throwing me out breaks me completely .i will take anything but not insult to my dead mother..

A photo posted by Vincent Enyeama (@vinny2908) on

 

אחר כך העלה השוער את גרסתו לסיפור באינסטגרם. "13 שנה הייתי שוער הנבחרת שהעלתה על פני חיוכים ונתנה לי המון תשוקה בלב", כתב אניימה, "דרך הנחשולים, גלי האוקיינוס, הדמעות של תבוסה, הצליל של שמחה ממזמורי נצחון. מהמצב הזה, הגעתי לכך שאנשי ביטחון הפשיטו אותי עירום לחלוטין וזרקו אותי החוצה. זה שבר אותי לגמרי. אני מוכן לסבול כל דבר חוץ מהעלבת אמי המתה".

 

אניימה, שהחמיץ את המשחקים הראשונים של ניגריה (טנזניה במוקדמות אליפות אפריקה וניז'ר ידידות), שוקל כעת את עתידו בנבחרת. בהתאחדות הניגרית לוחצים עליו שימשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי