לבנדובסקי: "מצפה שהסקוטים ישחקו אגרסיבי"

הסקוטים יצליחו לעצור אותו? לבנדובסקי
הסקוטים יצליחו לעצור אותו? לבנדובסקי | צילום: Gettyimages

החלוץ ונבחרת פולין יתארחו מחר בסקוטלנד במוק' היורו (21:35, ספורט1)

(גודל טקסט)

סקוטלנד תארח מחר את פולין במסגרת מוקדמות יורו 2016, במשחק בו סקוטלנד חייבת לנצח בשביל לשמור על סיכויה להעפיל לטורניר בצרפת בקיץ הבא (שידור ישיר החל מ-21:35 בספורט1 וב-HD). לצערם של הסקוטים הם יארחו את מכונת השערים הכי חמה כרגע באירופה כיום, רוברט לבנדובסקי.

 

במהלך השבועיים האחרונים דיברו הסקוטים שוב ושוב על חלוץ באיירן מינכן וטענו כי הם לא חוששים ממנו. מצד שני, בפולין האשימו את הסקוטים שהם נבחרת מלוכלכת המשחקת כדורגל קשוח ושחקניה לא מהססים לפגוע בשחקני היריב.

 

מאמן סקוטלנד, גורדון סטראכן, הכחיש הערב (רביעי) במסיבת עיתונאים את האשמות לפיהן הסקוטים מתכוונים לבעוט כל המשחק בלבנדובסקי. במשחק הראשון בין הנבחרות מגן סקוטלנד, גורדון גריר, פגע בחלוץ, שאמר לקראת המשחק: "אני מצפה שהסקוטים ישחקו כדורגל מאוד אגרסיבי ולא לפי החוקים של הכדורגל".

 

סטראכן הפנה את לבנדובסקי לסטטיסטיקה האומרת שפולין ביצעה 110 עבירות לעומת 80 של הסקוטים בשמונת משחקי הבית המוקדם. "כל מה שאני יודע הוא שפולין ביצעה 30 אחוזים יותר עבירות מאיתנו", אמר מאמן הסקוטים, "הם גם צברו יותר צהובים מאיתנו (12 לסקוטלנד, 15 לפולין) אז על מה לבנדובסקי מדבר?". כשנשאל אם שופטי המשחק יושפעו מדברי החלוץ אמר: "לא מכיר אותם והם לא מעניינים אותי".

 

"פולין ביצעה 30 אחוזים יותר עבירות מאיתנו". גורדון סטראכן (Gettyimages)

 

לשאלה איך יעצור את לבנדובסקי שכבש 12 שערים ב-12 ימים אמר: "רוב העבודה תהיה קבוצתית. מקווה שנוכל לחסום מקומות בהם הכוכבים שלהם יוכלו לשחק. סוד ההצלחה שלנו יהיה להחזיק בכדור כמה שיותר. ברור לנו שיש להם כמה שחקנים טובים שנצטרך להתמודד איתם".

 

קמיל גליק, שחקנה של פולין שהוצהב במהלך הטורניר והחמיץ מספר משחקים, צפוי לחזור לסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי