השייטים לא מוותרים על אליפות העולם

אמיר. מחכה ששרת הספורט תתערב
אמיר. מחכה ששרת הספורט תתערב | צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד השיט

יו"ר איגוד השיט: "נחושים להשתתף באליפות בעומאן, מצפה שרגב תתערב"

(גודל טקסט)

נכון להערב (רביעי), למרות כל המאמצים, השב"כ לא שינה את עמדתו בעניין יציאת גולשי נבחרת ישראל לאליפות העולם בעומאן. איגוד השייט, הוועד האולימפי בישראל ואלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, מפעילים לחצים כבדים על משרד הספורט למציאת פתרון לבעיה.

 

"אני מצפה ששרת הספורט מירי רגב תפעל במלוא עוצמתה ותעזור לנו לקבל את האישורים הנדרשים ליציאה לאליפות העולם בעומאן", אמר הערב יו"ר איגוד השיט, גילי אמיר, "חלפה יממה מאז שקיבלנו את הודעת השב"כ ועדיין אין התקדמות. אני מצפה מהשרה שתפעיל את כל הגורמים הנחוצים למציאת פתרון. אנחנו נחושים להשתתף באליפות העולם בעומאן – ונשתתף בה. נמשיך לשתף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי להתגבר על הקשיים".

 

 

אמיר קיים נפגש בשעות הצהריים עם הגולשים הבכירים של ישראל, שחר צוברי, נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ' במשרדי הוועד האולימפי בישראל. בפגישה השתתפו גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, ויעל ארד חברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל. אמיר עדכן את הגולשים בכל הנושאים הארגוניים הקשורים לנסיעה, שיתף אותם בהודעת משרד התרבות והספורט ופירט את סידורי הביטחון בעומאן.

 

הגולשים הבהירו חד משמעית כי הם נחושים לצאת לעומאן ולהשתתף באליפות העולם, וציינו כי הם לא רואים מצב בו תתקיים אליפות העולם במתכונתה הנוכחית מבלי שישתתפו בה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי