"זלאטן, רחם עלינו". בית 7 רותח (ספורט1, 21:45)

ירחם על ליכטנשטיין? זלאטן באימון המסכם
ירחם על ליכטנשטיין? זלאטן באימון המסכם | צילום: AFP

רוסיה (סלוצקי במקום קאפלו), שבדיה ומונטנגרו מתחרות על מקומות 2-3

(גודל טקסט)

שלושה משחקים ייערכו הערב (שידור ישיר בספורט1 וב-HD החל מ21:35) בבית 7 במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. נבחרת אוסטריה כבר הבטיחה את עלייתה לטורניר לאחר היעדרות אחת, בעוד שרוסיה, שבדיה ומונטנגרו מתחרות ביניהן על המקום השני שמוליך גם הוא לטורניר ולמקום השלישי המוליך לפלייאוף.

 

מולדובה – רוסיה

 

מאמן צסק"א מוסקבה לאוניד סלוצקי ידריך את נבחרת רוסיה במשחק הרשמי בקישינייב. שתי הנבחרות סיימו בתיקו 0:0 מפתיע את ההתמודדות הראשונה ביניהן, ורוסיה זקוקה לניצחון היום כדי לשפר את סיכוייה לעלות. הרוסים מדורגים במקום השני, נקודה מעל השבדים ושתיים מעל מונטנגרו, ואסור להם לאבד נקודות מול המולדובים שממוקמים במקום האחרון. ואסילי ברזוצקי ואלן דזגואב פצועים ולא ישחקו.

 

 

במקביל למשחק, תקרית דיפלומטית נרשמה לאחר שמולדובה החרימה את דרכוניהם של שני כתבים רוסים מערוץ 24 שעות הרוסי, שהגיעו לקישינייב. מדובר בעורך אנדריי אורצ'וק והצלם איליה נליטוב. הרוסים טוענים שמדובר בניסיון לסתום פיות, כי בעבר הוחרמו עוד צוותי טלוויזיה רוסיים שניסו לכסות את הבחירות במולדובה. 

 

יעמוד על הקווים. מאמן צסק"א מוסקבה לאוניד סלוצקי (Gettyimages)

 

ליכטנשטיין – שבדיה

 

זלאטן איברהימוביץ' והנבחרת השבדית מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים כואבים, לרוסיה ואוסטריה, אך עדיין נמצאים בתמונת העלייה, לפחות מהמקום המוביל לפלייאוף. לשבדים נותרו שני משחקים קלים על הנייר מול הנבחרות החלשות בבית, ואם ישיגו שש הנקודות, יבטיחו כנראה את המקום השלישי, כאשר מעידה של רוסיה תקנה להם מקום אוטומטי ביורו.

 

"אלו היו שני משחקים קטסטרופליים", התייחס איבראהימוביץ' לשני ההפסדים "אני אף פעם לא מרוצה כשאני מפסיד, ולפעמים אני אפילו לא מרוצה כשאני מנצח. המשחק נגד ליכטנשטיין הוא לא כזה שצריך להבקיע בו הרבה שערים, מצידי שננצח 0:1 וניקח שלוש נקודות". איברה אמר שהוא מקווה שאם שבדיה תעלה לפלייאוף היא לא תגריל הפעם נבחרת חזקה כמו פורטוגל, כפי שקרה במוקדמות המונדיאל. בנבחרת ליכטנשטיין ביקשו מהחלוץ האימתני: "איברה, תהיה רחמן איתנו".

 

מונטנגרו – אוסטריה  

 

אוסטריה כבר העפילה לטורניר לאחר קמפיין מטורף, בו ניצחו שבעה משמונת משחקיהם (יחד עם תיקו מול שבדיה). למונטנגרו שבמקום הרביעי יש כאמור סיכוי להיאבק על מקומות 2-3, וצפויים להם שני משחקים קשים, הערב מול אוסטריה ובעוד שלושה ימים ברוסיה. גם שש נקודות משני המשחקים הללו עשויים לא להספיק להם למקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי