בייל: "ההפסד הכי מתוק בחיי, חלום שהתגשם"

| צילום: Gettyimages

השחקנים זכרו את גארי ספיד המאמן הקודם של הנבחרת שהתאבד

(גודל טקסט)

נבחרת וויילס הבטיחה הערב העפלה ליורו 2016, למרות שנוצחה בבוסניה 2:0. זאת הפעם הראשונה שהוולשים מעפילים לטורניר גדול מאז מונדיאל '58. 

גארת' בייל, כוכבה של הנבחרת ושל ריאל מדריד, היה נרגש מאוד בסיום ואמר לתקשורת הבריטית: "זה ההפסד הכי מתוק בחיי. המשחק היה קשה, אבל עשינו את העבודה ואנחנו מאושרים". הוולשי הוסיף: "זה ציון דרך בקריירה שלי, עוד כשהייתי ילד קטן חלמתי לשחק בטורניר גדול. אבל אסור לנו להסתפק במה שהשגנו, אנחנו צריכים להראות את מה שאנחנו יודעים גם בצרפת".

גם ארון ראמזי היה נלהב מההישג הגדול: "היום יום גדול לכדורגל הוולשי. חלמתי על הרגע הזה ואני יודע שגם החברים שלי חלמו". קשרה של ארסנל הוסיף: "וויילס היא מדינה קטנה ואני מאוד גאה על ההישג שלנו. תודה לכל האוהדים שדחפו אותנו ונתראה בצרפת".




הישג ענק לכדורגל הוולשי  (Gettyimages)

הקפטן הוולשי אשלי וויליאמס אמר: "ידענו מהתחלה שזה יהיה קשה וזה אכן היה. רצינו להבטיח את העלייה מול הקהל הביתי, אבל לצערי לא הצלחנו. אני מקווה שעכשיו ננצח במשחק הביתי שנותר לנו ונחגוג עם האוהדים שלנו כל הלילה".



וויילס. לא העפילה לטורניר גדול מאז 1958 (Gettyimages)

ולסיום התייחס המאמן המאושר כריס קולמן להעפלה ההיסטורית: "כשהיינו בפיגור 2:0 חשבתי שזה עדיין לא גמור, אבל אז הגיעו חדשות מישראל והבנתי שעשינו משהו גדול. הייתי בעננים. אני והשחקנים מהדור שלי וגם דורות שלפנינו היינו קרובים לטורניר גדול אבל לא הצלחנו להעפיל, לכן אני מאוד גאה בבחורים שלי שהצליחו לעשות את הצעד הנוסף".

אחרי המשחק החל גל של טוויטרים ברשתות החברתיות שהוקירו את המאמן הקודם של וויילס, גארי ספיד, שהוליך את קו העלייה של הנבחרת והתאבד באופן מיסתורי בנובמבר 2011. דיוויד בקהאם פרסם תמונה שלו באינסטגרם וכתב: "היית כל כך גאה היום בנבחרת שלך. ברכות לכריס קולמן ולשחקנים ולכל מי שמעורב בכדורגל הוולשי". שחקני וויילס הניפו את קולמן אחרי המשחק וחגגו על כר הדשא למרות ההפסד. 

 

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון בירך את הוולשים על הזכייה. המאמן הנוכחי קולמן שהחליף את ספיד בתפקיד אמר: "אני בטוח שהוא מחייך אלינו מהיכן שהוא נמצא ואנחנו מחייכים אליו חזרה". קולמן הודה בסיום: "כשקיבלתי את הג'וב ניסיתי לעשות דברים כו שגארי ספיד היה עושה וזו היתה טעות. הייתי צריך לעשות את הדברים בדרך שלי, כי זה קשה להיכנס לנעליים של מישהו אחר. מה שבטוח הוא שספיד תרם את החלק שלו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי