מאמן בוסניה: "עכשיו המצב עוד יותר מסובך"

באזדרביץ' מברך את קולמן הוולשי
באזדרביץ' מברך את קולמן הוולשי | צילום: Gettyimages

"הדרקונים" צריכים לנצח בקפריסין כדי לעלות לפלייאוף. מחמאות לצ'וצ'אליץ'

(גודל טקסט)

בוסניה אמנם לא הרשימה במיוחד לכל אורך הקמפיין, ועדיין עשתה את המוטל עליה, בניגוד לישראל, וכעת כל שנותר לדרקונים הוא לקוות שהם ינצחו את קפריסין ויעלו לפלייאוף.

כזכור, הבוסנים פתחו את הקמפיין עם מעידות מול קפריסין בבית וישראל בחוץ, כך שנקלעו לסיטואציה ממנה קשה היה להאמין שהם יסיימו באחד משלושת המקומות הראשונים, אך רגע לפני סיום הקמפיין הבוסנים קרובים להשגת המטרה יותר מתמיד.

המאמן מחמט באזדרביץ' אמר בסיום: "אני מסיר את הכובע בפני וויילס, הם באו לשחק כדורגל ולא כתיירים. אני מברך אותם על עלייתם ליורו. אני מאושר שניצחנו. זה לא היה קל, אבל הגיע לנו לנצח. הראנו הרבה רוח לחימה ועקבנו אחרי מה שקורה בישראל. המצב בבית אפילו יותר מסובך כרגע כי קפריסין יכולה לעלות ואנחנו צריכים להגיע לשם ולעשות תוצאה שמתאימה לנו. נצליח רק אם נילחם". 

איביסביץ'. הכריע את ההתמודדות (AFP)

המאמן שיבח את ודאד איבישביץ', שפתח במקומו של דז'קו הפצוע: "הוא נלחם כל המשחק וקיבל כפרס לכבוש את השער השני. ודאד עבר תקופה קשה וזה שער חשוב מאו עבורו. ידענו מההתחלה שאסור ללחוץ על וויילס כמו מטורפים, כי אז קורה ההיפך. ידענו שצריך להיות סבלניים".

המאמן שיבח גם את הבלם אדין צ'וצ'אליץ', לשעבר במכבי חיפה, שנכנס במחצית והפגין משחק מצוין. צ'וצ'ליץ' המשחק כיום במכלן הבלגית החליף את אמיר ספחיץ' שנפצע.

צ'וצ'אליץ' גולש. אקס חיפה בלט בזניצ'ה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי