אימון טוב למכבי? י-ם ניצחה את נפטונאס 59:74

גפני ורולנד. מצאו דרך מקורית לחגוג
גפני ורולנד. מצאו דרך מקורית לחגוג | צילום: דני מרון

רולנד (17 נק' ו-7 אס') וסמית' (16 נק') טיילו מול הליטאים. בכורה לג'אנינג

(גודל טקסט)

נפטונאס הליטאית בקושי היוותה הערב (רביעי) יריבה טובה להפועל ירושלים לקראת הקרב בליגה ביום ראשון, אבל בשורה התחתונה שחקניו של דני פרנקו רשמו ניצחון ראשון בשלב הבתים ביורוקאפ 59:74 ונתנו במה לרכש החדש, מאט ג'אינג (אפס נקודות ב-14 דקות).

 

איי.ג'יי רולנד (17 נקודות ושבעה אסיסטים) ודונטה סמית' (16 נקודות, שישה אסיסטים וריבאונדים) סחפו את אלופת ישראל שפתחה יתרון דו ספרתי כבר ברבע השני והגדילה אותו לקראת הסיום.

 

 

 

פרט לשניים האלה נהנתה ירושלים גם מדקות טובות לפרקים מדאור פישר וטוני גפני. מנגד, יותם הלפרין (שתי נקודות) ממשיך להחלים לאיטו מהפציעה בגב והערב נרשם על הלוח רק דקה לסיום המשחק. האורחים החלשים זרקו בעיקר משלוש (9 מ-29) וייזכרו לעד מהמשחק הזה בזכות השלשה של הגארד מינדאוגס גירדז'יונאס מחצי מגרש עם הבאזר למחצית.

 

קלעו לירושלים: רולנד 17, סמית' 16, פישר 11, גפני 10, דאנקן 8, אליהו 6, טימור 4 והלפרין 2.

 

פרנקו. הוליך גם מול נובגורד וספג תבוסה (דני מרון)

 

מהלך המשחק:

 

 

רבע ראשון

 

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם אי.ג'יי רולנד, יותם הלפרין, דונטה סמית', ליאור אליהו ודיאור פישר. הליטאים פגעו פעמיים מחוץ לקשת ועלו ל-2:6. פישר בהטבעה השווה ל-6:6. רולנד חטף כדור והטביע והפועל כבר ב-8:12 (דקה 6). גפני תוך כדי תנועה לאחור דפק שלשה אבל האדומים ספגו מיד מחוץ לקשת מהעבר השני, ובאדר צמצם ל-17:16 (דקה 8). דקה לסיום הרבע נכנס מאט ג'נינג, מחליפו של ברייסי רייט וזכה לסטנדינג אוביישן.

 

פישר מטביע. פתח טוב את הרבע השלישי (דני מרון)

 

רבע שני

 

המארחת עלתה ליתרון שיא משלשה של דאנקן (16:25) ואז נתקעה שלוש דקות בלי סל. למזלו של דני פרנקו גם הליטאים לא ממש פגעו וטימור אף הגדיל את היתרון בריבאונד התקפה, 18:29. ירושלים שוב נרדמה וגרנט בשתיים מהקו צמצם ל-33:27. דונטה קבר שלשה אבל אקורד הסיום היה שייך לגרידז'יונאס שהפציץ מחצי מגרש והוריד את נפטונאס להפסקה בפיגור סביר, 36:30.

 

רולנד. שיחק טוב במחצית הראשונה (דני מרון)

 

רבע שלישי

 

ירושלים הלכה פנימה לפישר, קיבלו ממנה שבע נקודות ועלתה שוב לדו ספרתי, 33:45 (דקה 22). נפטונאס הלכה לנשק שלה, זריקות לשלוש וצמצמה ל-47:41. אלופת ישראל הגיבה בנשק שלה, חטיפות (שמונה עד כה) וגפני קבע מאסיסט של סמית', 41:53. בסיום הרבע, 46:57 לירושלים מסל על כל המגרש של בר טימור.

 

ג'נינג. הופעת בכורה (דני מרון)

 

רבע 4

 

בלי סמית' ורולנד, ועם הלפרין (0 נק') וג'נינג ירושלים מתקשה לעשות נקודות והליטאים חזרו עד 58:51 (דקה 34). השניים חזרו ועם אליהו וגפני הובילו את המארחת ל-54:68. בשעה טובה ומוצלחת גם הלפרין עלה על הלוח וירושלים ביתרון שיא, 56:72 בדרך ל-59:74 בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי