יואב כהן וקטי ספיצ'קוב זכו באליפות העולם

יואב כהן על הפודיום
יואב כהן על הפודיום | צילום: באדיבות איגוד השייט

שני הגולשים ניצחו בתחרות לנוער עד גיל 17 שנערכה בסרדיניה

(גודל טקסט)

שתי מדליות זהב והישגים מצוינים לנבחרת השייט של ישראל בהדרכת המאמן שחף אמיר.  כארבעה חודשים לאחר הזכייה של הגולשים נוי דריהן ויואב עומר באליפות העולם בגלשני ניל פרייד (דגם אולימפי) עד גיל 19 בפולין, גם בדגם הגלשנים ביק יש כבוד ויש גאווה.  היום, באליפות העולם בסרדיניה, הוכתרו יואב כהן וקטי ספיצ'קוב לאלופי עולם לנוער עד גיל 17.

 

יואב כהן, בן 16, משדות ים, הוכתר לאלוף העולם לנוער עד גיל 17 לאחר שניצח בתום 12 שיוטים.  בסיום השיוט האחרון שנערך היום שבת),  תלה כהן את דגל ישראל בראש התורן וגלש עם הדגל עד לחוף, כשהוא חוגג את הזכייה לעיני כל. כהן סיים את האליפות עם 27 נקודות שליליות והקדים בפער גדול גולש ספרדי, שסיים שני עם 48 נקודות שליליות.

 

 

הגולשת קטי ספיצ'קוב, מדליסטית הארד מאליפות אירופה בדגם הניל פרייד, הוכתרה לאלופת העולם בגלשני ביק 7.8, לאחר שכבר אתמול הבטיחה את זכייתה. את שני השיוטים האחרונים שנערכו היום סיימה ספיצ'קוב במקומות 9 ו-1 ובסה"כ רשמה עליונות על פני כל שאר הגולשות. ספיצ'קוב ניצחה 9 שיוטים מתוך 12 וצברה 25 נקודות שליליות.  את המקום השני תפסה גולשת מאיטליה, עם 50 נקודות שליליות.

 

שחף אמיר, מאמן נבחרת ישראל אמר: "הישג פנטסטי, בלתי רגיל. כל הכבוד ליואב, לקטי ולכל הנבחרת הישראלית".

 

תוצאות נוספות – אליפות העולם עד גיל 17

 

בנים:  איתי כפרי 5, דניאל כהן 7, גד מטוסביץ' 8, ליאור קמיל 20 מבין 56 גולשים. בנות: שירה בנבנישתי 7, ירדן איסק 9, נוגה קורן 22 מבין 50 גולשות.

 

אליפות העולם בביק 6.8 עד גיל 15: לינוי גבע דורגה 4 , בר נברי 14, אייל צרור 25 מבין 43 גולשים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי