"שחקני פולין שתו ובילו עם נשים לפני ארמניה"

|

סערה חדשה בדרך? דיווחים על כך ששחקני הנבחרת חגגו כל הלילה לפני המשחק

(גודל טקסט)

שערוריה גדולה בנבחרת פולין. רוברט לבנדובסקי וחבריו התקשתו לנצח את ארמניה בערב יום כיפור 1:2 כשהחלוץ כבש רק בדקה ה-95, ובתקשורת המקומית חשפו את מה שיכול להתברר כסיבה המתאימה.

לפי הדיווח ב"פשגלונד ספורט", ערב לפני המשחק בוורשה חלק משחקני פולין ערכו מסיבת שתייה עד אור הבוקר. אחת החדרניות במלון בו שהו, סיפרה לכתבים שחלוץ אנדרלכט לוקאש תאודורצ'יק שהחליף את ארקדיוש מיליק הפצוע, היה בין החוגגים יחד עם שוער המשנה ארתור בורוץ' ושחקנים נוספים. הם הביאו גם את בנות זוגם וחגגו במלון.

בנוסף, החדרנית התלוננה שהם הקיאו בחדר והפכו אותו. כלטענת התקשורת המקומית גם לפני המשחק הקודם של פולין בו ניצחה 2:3 את דנמרק השחקנים שתו. 

המאמן אדם נאבלקה תואר כאדם חלש יחסית שהשחקנים לא חוששים ממנו. הוא היה מודע לכך שהשחקנים שתו לפני המשחק הראשון, אבל התעלם מכך. בעקבות התקרית, המאמן רוצה להעיף את תאודורצ'יק שדווקא הרשים מול אלבניה מהסגל למשחק החשוב מול רומניה בחודש בנובמבר, כשגם בורוץ' לא יזומן. 

נשיא ההתאחדות וכדורגלן העבר זביגנייב בונייק, אמר בתגובה: "אסור לנו להירדם ולתת לשחקנים לעשות בית זונות מהנבחרת. חייבים לעקוב אחריהם ולהשליט משמעת. רק כך נגיע להישגים. אין יותר מקום בכדורגל העולמי לפרשיות כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי