1:2 לברזיל על קולומביה. 2:2 לארגנטינה בוונצואלה

ניימאר
ניימאר | צילום: AFP

ניימאר כיכב בניצחון הסלסאו, באוסה נחלץ מפיגור 2:0. אורוגוואי מחצה 0:4

(גודל טקסט)

משחקי מוקדמות גביע העולם 2018 בדרום אמריקה נמשכו הלילה (בין שלישי לרביעי). ברזיל נהנתה משער מהיר של מיראנדה ולא עצרה בדרך ל-1:2 על קולומביה, ארגנטינה חזרה מפיגור ל-2:2 אצל קולומביה.

 

 

ונצואלה – ארגנטינה 2:2 צפו בתקציר>
ארגנטינה ללא מסי, כמעט מעדה אצל ונצואלה הצנועה. זה החל בשער ענק של חואן אנור בדקה ה-35, אחרי שסובב לחיבור של סרחיו רומרו. בדקה ה-53 פריצה של סלומון רונדון סידרה שער קל לג'וסף מרטינס שקבע 0:2.

 


לא יכולים בלי מסי (AFP)

 

באוסה היה בהלם, אבל האלביסלסטה לא נכנעה. לוקאס פראטו צימק בדקה ה-58 ובדקה ה-83 ניקולס אוטמנדי איזן בנגיחה אחרי קרן של אנחל די מריה. כן, כנראה שארגנטינה לא יכולה בלי מסי. יחד איתו היא השיגה 100 אחוז עם 9 נקודות ב-3 משחקים. בלעדיו? רק 6 נקודות בחמישה משחקים.

 

ברזיל – קולומביה 1:2
הסלסאו של טיטה נראו מצוין במרבית שלבי המשחק אבל כמעט ולא יצאו עם נקודות. זה החל עם נגיחה של מיראנדה כבר בדקה ה-2, שהכניעה את דויד אוספינה. ניימאר שהציג משחק פשוט נהדר נעצר פעם אחר פעם אצל השוער ובדקה ה-36, מרקיניוס נגח לשער של אליסון אחרי כדור חופשי של חאמס רודריגס וקבע 1:1 בארנה דה אמזואס.

 


מיראנדה חוגג שער מהיר (AFP)

 

בדקה ה-74 פליפה קוטיניו השאיר מצוין לניימאר וכוכב ברצלונה שלח חזק לפינה של אוספינה כדי לסדר לברזיל ניצחון. הסלסאו עלתה למקום השני בבית המוקדם. 

 

אורוגוואיי – פראגוואיי 0:4 צפו בתקציר>
הסלסטה מחצה את היריבה עם הצגה גדולה. זה החל ברוחב של לואיס סוארס בדקה ה-18, כדור שאדינסון קבאני שלח לרשת של דייגו בראטו. קרן של גסטון ראמירס סידרה את השני בנגיחה לכריסטיאן רודריגס בדקה ה-42. עוד לפני ההפסקה סוארס נעץ את השלישי בפנדל אחרי שהוא הוכשל ברחבה. כוכב ברצלונה תיעתע בהגנה וסידר את השני של קבאני בדקה ה-54, ולחלוץ פאריס סן ז'רמן נותר רק לנגוח מקרוב לרשת. 0:4 ענק.

 


סוארס, התעלל בפראגוואיי (AFP)

 

יתר המשחקים: צ'ילה – בוליביה 0:0, פרו אקוודור 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי