איטליה מזלזלת? ונטורה: לא ממש מכיר את ישראל

| צילום: ערן לוף

מאמן האזורי לקראת המפגש בחיפה. בופון: "הוא האיש הנכון בזמן הנכון"

(גודל טקסט)

ג'יאנלואיג'י בופון וחבריו כבר כאן. נבחרת איטליה נחתה בנמל התעופה בן גוריון, לקראת המשחק מול נבחרת ישראל (שני, 21:45, סמי עופר) בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2018. מאוחר יותר ערכה הסקוודרה אזורה את מסיבת העיתונאים המסורתית, בה לקחו חלק המאמן החדש ג'יאמפיירו ונטורה והקפטן בופון.


(צילום: ספורט1)

גם בונוצ'י בישראל (צילום: ספורט1)

"אני לא מכיר כל כך טוב את הנבחרת הישראלית", הודה ונטורה והוסיף: "יש להם מאמן חדש והם קיימו משחק הכנה אחד בלבד. יש להם שחקנים בעלי יכולת גבוהה, אבל זו הקבוצה שעושה את ההבדל ולא שחקן כזה או אחר. קשה לי להעריך כיצד הם ישחקו".

איטליה לא הפסידה כבר קרוב ל-10 שנים במשחקי מוקדמות (מונדיאל ויורו), אבל המאמן החדש לא בונה על זה. "זה היה נחמד אם סטטיסטיקות היו משחקות, אבל אני לא מאמין בדברים האלה. אני מאמין ביכולת של השחקנים, בהתלהבות ובתשוקה. התוצאות לא תמיד יהיו חיוביות, אבל זה מסע".

אגדה בארץ הקודש. בופון (ערן לוף)

כשנשאל כיצד הוא רואה את הנבחרת שלו ביחס לזו של אנטוניו קונטה ביורו 2016, ענה ונטורה בנחרצות: "אני לא רוצה לדבר יותר על מה שהיה ביורו. אנחנו מתחילים מסע חדש, מכאן והלאה אני לא רוצה לעשות יותר השוואות".

כאמור, גם השוער האגדי של יובנטוס והנבחרת ישב במסיבת העיתונאים, והוא פירגן בעיקר לזה שישב לצידו. "בלי להיכנס להשוואות, אני חושב שוונטורה הוא האיש הנכון בזמן הנכון", אמר בופון והוסיף: "אני מעריץ מאמנים שמסבירים את הרעיונות שלהם ושיש להם תכניות ספציפיות".

על לאונרדו בונוצ'י, חברו להגנה אשר היה בספק למפגש, אמר השוער: "הוא הגיע אלינו אתמול עם נחישות, תשוקה והתלהבות. הוא כאן כדי לתרום לנו".


מזלזל בנבחרת של אלישע לוי? (ערן לוף)

עוד לפני ההגעה לישראל מרקו וראטי נשמע אופטימי מאוד לקראת פתיחת הקמפיין. "יש לנו בית קשה, אבל אם נשחק כמו שאנחנו יודעים יש לנו בהחלט סיכוי לסיים ראשונים ולהקדים את ספרד", אמר קשרה של פאריס סן ז'רמן. 

וראטי שהחמיץ את יורו 2016 בגלל פציעה התייחס למצבו ואמר: "אני מרגיש בריא ב-100%. כמובן שאני עדיין לא בכושר משחק מלא אבל גם זה יגיע. אני שמח לחזור לנבחרת לקמפיין חדש ומקווה שאיטליה תיכנס לעידן של ניצחונות".

על פי הדיווחים בכלי התקשורת באיטליה, וראטי צפוי לחזור להרכב של הסקוודרה אזורה. גם בונוצ'י אמור לפתוח נגד ישראל ולשתף פעולה עם חבריו הטובים מיובנטוס, ג'יורג'יו קייליני ואנדראה ברצאלי.


מה הם מתכננים לקראת ישראל? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי