אלישע לוי ראה? איטליה נכנעה בבית 3:1 לצרפת

| צילום: gettyimages

4 ימים לפני ישראל, הופעה בינונית לאזורי מול הטריקולור. 0:2 לספרד

(גודל טקסט)

איטליה תתארח בישראל למשחק פתיחת מוקדמות המונדיאל ביום שני, אבל כבר עכשיו יש לה הרבה סיבות לדאגה כשהפסידה 3:1 בבארי לצרפת.

זהו היה המשחק של ג'אמפיירו ונטורה על הקווים של האזורי והוא היה צריך להסתדר ללא לאונרדו בונוצ'י שנעדר בשל סיבות משפחתיות. ללא הבלם הבכיר של יובנטוס, ההגנה של איטליה נראתה רע וספגה כבר בדקה ה-17 את השער הראשון מרגליו של אנתוני מרסיאל.

ארבע דקות הספיק היתרון הצרפתי לעמוד, כשאדר סידר כדור טוב לגרציאנו פלה, יריבו של ערן זהבי בליגה הסינית לא התבלבל והשווה. האיטלקים קיבלו תיאבון והמשיכו לחפש את השער, אבל דווקא אוליביה ז'ירו שבבעיטה השניה של הטריקולור במשחק החזיר שוב את היתרון.

במחצית השניה האיטלקים נרדמו וספגו את השלישי מרגלו של לייבין קורוואזה בדקה ה-81. האזורי יצטרכו להיראות הרבה יותר טוב בסמי עופר בכדי לצאת עם שלוש נקודות, צרפת תפתח עם משחק חוץ פשוט מול בלארוס.

בלעדיו איטליה לא נראתה אותו הדבר (Gettyimages)

בלגיה – ספרד 2:0

הספרדים שהודחו ביורו כבר בשלב שמינית הגמר, יכולים להיות אופטימיים. הבכורה של ז'ולן לופטגי על הקווים התסיימה בהצלחה, וכשלה רוחה מציגה כדורגל טוב. התקפה מצויינת בדקה ה-34 השאירה את דויד סילבה מול רשת חשופה שהעלה את הספרדים ליתרון. במחצית השניה הוא גם הכפיל מפנדל מוצלח.


סילבה מוכן למוקדמות המונדיאל (AFP)
 

הולנד – יוון 2:1
לאחר קמפיין מוקדמות היורו המביך בו סיימו במקום הרביעי בלבד, הולנד ממשיכה להיראות רע לקראת הבית הקשה שממתין לה וכולל את צרפת ושבדיה.
 

נבחרת האורנג' אמנם עלתה ליתרון מוקדם משער של הרכש החדש של ליברפול ג'ורג'יניו וינאלדום, אבל הספיקה לאבד אותו מהר והיוונים שגם הקמפיין הקודם שלהם נראה רע מאוד, הצליחו להשלים מהפך חוץ משערים של קוסטאס מיטרוגלו (29) וג'יאניס ג'יאניוטאס (74).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי