אלישע לוי שוקל: אצילי עשוי לפתוח מול איטליה

שילוב של אצילי וזהבי יהיה קטלני
שילוב של אצילי וזהבי יהיה קטלני | צילום: אודי ציטיאט

כוכב בית"ר ירושלים בתכניות של המאמן: "שילוב שלו עם ערן זהבי יהיה קטלני"

(גודל טקסט)

מוקדמות מונדיאל 2018 ייצאו לדרך בחודש הבא כשנבחרת ישראל תפגוש את איטליה באצטדיון סמי עופר.

ההכנות של המאמן הלאומי אלישע לוי והצוות המקצועי בעיצומן. לוי ועוזריו רפי כהן ועמיר תורג'מן עוקבים אחר רשימה של 35 שחקנים באירופה ובישראל מתוכם יבחרו ברשימת המוזמנים לסגל הרחב.

השם הבולט שאמור להיות המרענן הלאומי לקראת המשחק מול האיטלקים הוא עומר אצילי, אחריו עוקב לוי באופן אישי. חלוץ בית"ר ירושלים בכושרו הנוכחי, עשוי להיות חלק מהסגל לאחר שהחמיץ את שני המשחקים הקודמים מול קרואטיה וסרביה בשל פציעה ואיבוד מקום בהרכב קבוצתו. "השילוב של אצילי וערן זהבי שישחקו ביחד יהיה קטלני עבור הנבחרת", אמר גורם בנבחרת.

לוי אופטימי לקראת ההתמודדות הקרובה, ורואה באיטליה נבחרת שנגדה ישראל יכולה להתעלות ולפתוח ברגל ימין בבית את המוקדמות. גורם בנבחרת סיפר שהמאמן מתכוון לשלב מספר שחקנים צעירים מהדור החדש לצדם של הוותיקים, ומי שעשוי לקבל את חולצת ההרכב כבר בעוד חמישה שבועות הוא כאמור אצילי.


גורש. ימשיך לקבל את הקרדיט בשער? (אודי ציטיאט)

צעירים נוספים שעשוים לקבל זימון הם דוד קלטינס, דור מיכה נטע לביא ודור פרץ. המגן השמאלי טאלב טוואטחה, יוזמן על פי כושרו ואם לא יהיה בסגל של פרנקפורט כנראה שלא ייקח חלק במפגש בסמי עופר, ועל עמדת המגן השמאלי יתמודדו רמי גרשון ואופיר דוידזאדה.

דודו גורש, הוא המוביל להמשיך ולהיות השוער הראשון נגד איטליה. שחקנים אחרים שעשויים לקבל את המפתחות הם ביברס נאתכו, זהבי, ניר ביטון, טל בן חיים החלוץ, מאור מליקסון וליאור רפאלוב שישוב לסגל לאחר שהחלים מפציעה והיעדרות ארוכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי