אלרדייס הוצג: "אעשה את הכל כדי להצליח"

אלדרייס. זה הג'וב שחלמתי עליו
אלדרייס. זה הג'וב שחלמתי עליו |

"צריך לבטל את מחזורי חג המולד", הוסיף מאמן נבחרת אנגליה, שיערוך בכורה ב-1.9

(גודל טקסט)

"לא אסתיר שזה הג'וב שתמיד חלמתי עליו, המשרה הכי טובה בכדורגל האנגלי", אמר סם אלדרייס, מאמנה של נבחרת אנגליה במסיבת עיתונאים לרגל במינויו, "אעשה כל מה שאני יכול לעזור לכדורגל האנגלי ולנבחרת להצליח".

 

אלדרייס בן ה-61 חתם על חוזה לשנתיים עד סיום מונדיאל 2018 והבכורה שלו על הקווים תהיה במשחק הכנה נגד קרואטיה בראשון בספטמבר בוומבלי.  עוזרו של אלרדייס יהיה סמי לי, שהיה עוזר מאמן שלו בבולטון וכן עוזר מאמן בליברפול.

 

 

שלושה ימים לאחר מכן תצא נבחרת שלושת האריות תשחק בסלובקיה בפתיחת מוקדמות המונדיאל. שתי הנבחרות נפגשו ביורו האחרון וסיימו ב-0:0. פרט לשתי הנבחרות האלה מצויות בבית סלובניה, ליטא, סקוטלנד ומלטה.

 

אם בישראל נהגו לדבר על 40 שנה בלי יורו או מונדיאל, הרי שלאנגליה יש מספר אחר: 50. מספר השנים שעברו מאז שהנבחרת זכתה בתואר (אלופת העולם ב- 1966). לאלרדייס יש סיבה מקורית לכך:  "כבר עשר שנים תומך בביטול משחקי חג המולד. השחקנים מגיעים מותשים לנבחרת למשחקים שנערכים במארס וביוני".

 

אלרדייס  אמנם אימן תמיד קבוצות קטנות יחסית, אבל ידע להוציא מהשחקנים שלו את המקסימום, כפי שעשה בווסטהאם ובסנדרלנד. הוא גם אימן את הבלם טל בן חיים בבולטון , שהיתה קבוצת טופ 10 בזמנו.

 

אלדרייס. "יש לנו שחקנים טובים ומחויבים בנבחרת" (Getty)

 

"הפוקוס שלי יתרכז בהשגת תוצאות חיוביות", סיכם מאמן אנגליה החדש, "יש לנו שחקנים מוכשרים ומחויבים בנבחרת. אימנתי בעבר שחקנים גדולים ויש לי ניסיון בזה".

 

מנכ"ל ההתאחדות מרטין גלן, אמר: "אלרדייס הוא האיש הנכון לאמן את הנבחרת. יש לו יכולת להוציא את הפוטנציאל מהשחקנים שלו. הוא יכול לפתח קבוצה חזקה ולטפח שיטות אימון חדשות".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי