בלם פולני, קשר ובלם ספרדים נבחנים בסכנין

אבוקסיס. מחפש חיזוק בכמה עמדות
אבוקסיס. מחפש חיזוק בכמה עמדות | צילום: ערן לוף

קבוצתו של יוסי אבוקסיס הממשיכה להתאמן בפולין, רוצה את מרואן קבהא

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את מחנה אימונים שלה בפולין, ואחרי שהחתימה את סארי פלאח, רמזי ספורי, סיראז' נסאר ואסף רז, המאמן יוסי אבוקסיס ממשיך לבחון מספר שחקנים ובמספר עמדות.

 

סכנין שצפויה לפגוש את האקסית של אבוקסיס, בני יהודה במחזור הראשון בליגת העל, ניצחה אתמול את נפטון קונסקי מהליגה השנייה בפולין בתוצאת 0:2. מי שנעדרים עד עכשיו מהאימונים עם הילאל מוסא ואמיר חלאילה בגלל פציעות. חלאילה עוד לא הגיע להסכמה עם ההנהלה לגבי שחרורו לקבוצת מוסקרון הבלגית.

 

 

ברשתות החברתיות, מביעים אוהדי הקבוצה אכזבה מההנהלה אחרי שאישרה לשחקני הבית עלאא אבו סאלח וחמד גנאים לעבור לקבוצת שבאב אלח'ליל מהליגה הפלסטינית . 

 

בנוגע לברזילאי ז'ורז'יניו, לשחקן יש חוזה לעוד עונה אחת בבני סכנין ולדברי מקורבים לו, הוא לא מתכוון להאריך אותו מעבר לכך. השחקן עשוי להישאר בצפון עונה נוספת או אולי לעבור כבר עתה להפועל ב"ש המעוניינת בו.

 

במקביל הקבוצה בוחנת בלם פולני בנוסף לקשר ובלם ספרדים שממשיכים להיבחן, אך עד עכשיו יוסי אבוקסיס והעוזר הטרי שלו אורי גוטמן עוד לא קיבלו החלטה בענייינם.

 

הנהלת בני סכנין הגישה הצעה למרואן קבהא שחקנה של מריבור אך המו"מ עדיין מתנהל והשחקן מתכוון לחזור ולשחק בדוחא במידה ולא יחתום בקבוצה בכירה באירופה.

 

הקבוצה ניסתה להחזיר לשורותיה את פיראס מוגרבי אחרי שחתם במכבי חיפה אך פניית הפרסה של הקשר משפרעם נכשלה. "דיברו עם פיראס לפני שבועיים-שלושה, אבל הדברים לא באו לידי ביטוי והשחקן החליט להישאר במכבי חיפה", אמרו מקורבים לשחקן לספורט1. במקביל בסכנין עדיין מחכים להתפתחות בנושא של עאייד חבשי בלם מכבי חיפה.

 

בנושא אחר, מהראן אבו ריא בן ה-33 סגר את תנאיו עם קבוצתו החדשה מליגה א' צפון, הפועל אכסאל. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי