בנזמה שוב בחוץ. דשאן: חושב על טובת הנבחרת

|

צרפת פירסמה את הסגל למוקדמות המונדיאל. זימון בכורה ללאפורט

(גודל טקסט)

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, פירסם מאמן צרפת דידייה דשאן את הסגל שלו למשחקים מול בולגריה והולנד, כשמי ששוב בלט בהיעדרו הוא כרים בנזמה. 

"אני עושה בחירות ללא קשר לשחקן ואני עושה אותן לטובת נבחרת צרפת", הודיע דשאן במסיבת העיתונאים לגבי שחקן ריאל מדריד. "אני יודע שכל מה שמעבר לזה מעניין אתכם, אבל עבורי זה לא רלוונטי". 

חלוץ נוסף שנשאר בחוץ הוא אוליבייה ז'ירו שרק חזר מפציעה. "אני מאחל לו שיחזור מהר לכושר, ומקווה שבעתיד ימשיך להראות את היכולת שהציג עד עכשיו", אמר מאמן הטריקולור.

עוד שם שתפס תשומת לב הוא איימריק לאפורט, שקיבל זימון בכורה. לבלמה של אתלטיק בילבאו יש שורשים באסקיים ולכן הוא היה גם מועמד להיות בסגל נבחרת ספרד, אך דשאן הבטיח שישחק בשורות צרפת. "אני מזמן שחקנים אך ורק ממניעים מקצועיים, ולא כדי להבטיח שלא יוכלו לשחק בנבחרת אחרת, הגיעה השעה שלו. הוא היה זמין, אז זימנתי אותו. זה הכל". 

דשאן זימן 15 שחקנים מתוך ה-23 שהיו בסגל צרפת ליורו. בנוסף, ניתן למצוא את קווין גאמיירו שזומן לצד חברו לחוד באתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן, שוערה של פאריס סן ז'רמן אלפונסו אראולה ואת נאביל פקיר הכישרוני של ליון, שחוזר לנבחרת לראשונה מאז ספטמבר 2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי