גאנה של אברם גרנט נכנעה 1:0 לרוסיה במשחק הכנה

סמולוב. מבקיע השער היחיד במשחק
סמולוב. מבקיע השער היחיד במשחק |

מוקדמות המונדיאל באסיה: תיקו בין סין לאיראן, ניצחונות לאוסטרליה ויפן

(גודל טקסט)

נבחרת גאנה עם מאמנה הישראלי, אברם גרנט, נכנעה לפני זמן קצר לרוסיה באצטדיון לוקומוטיב במוסקבה במשחק ההכנה של האפריקאים לקראת אליפות אפריקה שתיערך בינואר בגאבון ופתיחת מוקדמות המונדיאל בחודש הבא.

את השער היחיד הבקיע מלך השערים של הליגה הרוסית בעונה שעברה, פיודור סמולוב, בדקה ה-20 אחרי בישול נהדר של אלכסנדר סאמדוב. חניכיו של גרנט הגיעו למספר הזדמנויות מצוינות במהלך המשחק אבל כריסטיאן אטסו, פרנק אצ'ימפונג ועמנואל באדו נעצרו אצל איגור אקינפייב. 

מוקדמות המונדיאל 2018 ייפתחו באפריקה רק בחודש הבא, כשהחבורה של גרנט תארח את אוגנדה. גם מצרים וקונגו נמצאות באותו בית עם הכוכבים השחורים ורק נבחרת אחת תעפיל לטורניר ברוסיה. 


גרנט. בחודש הבא יתחיל את המוקדמות למונדיאל  (Gettyimages)

באסיה קמפיין המוקדמות התחיל כבר לפני שנה וחצי ושתיים עשרה הקבוצות שנותרו במירוץ חולקו לשני בתים סופיים, מהם המנצחות והסגניות יעפילו לגביע העולם והקבוצות שיסיימו במקום השלישי ישחקו ביניהן על הזכות לעלות לפלייאוף האינטרקונטיננטלי נגד הנבחרת שתדורג רביעית במרכז וצפון אמריקה.

בבית א' אוזבקיסטן, גברה 0:1 על קטאר, סין ללא אף נציג מגוואנגז'ו R&F השיגה 0:0 מכובד נגד איראן וקוריאה הדרומית נפרדה ב-0:0 מול סוריה שאירחה את המשחק במלזיה. 


קגאווה והונדה. לא כבשו, אבל השיגו שלוש נקודות  (Gettyimages)

בבית ב' אוסטרליה ניצחה 0:1 את איחוד האמירויות בחוץ משערו של טים קייהיל הבלתי נגמר, יפן השיגה 0:2 בבנגקוק על תאילנד וערב הסעודית חזרה עם 1:2 מעיראק אחרי שכבשה צמד פנדלים בעשר הדקות האחרונות. 


קייהיל. גם בגיל 36 הוא הוא לא מפסיק לכבוש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי