גרמניה הביסה 0:3 את צ'כיה ונותרה מושלמת

|

מולר (צמד) וקרוס סידרו ניצחון על צ'כיה. שלושער ללבנדובסקי בפולין

(גודל טקסט)

גרמניה לא רק ניצחה 0:3 את צ'כיה ונותרה מושלמת בראש בית 3 אלא נתנה הצהרת כוונות רצינית למונדיאל 2018. לא רק תצוגת תכלית של נבחרת מצוינת, כמעט מושלמת, אלא נבחרת שעושה זאת תוך כדי חילופי משמרות: ג'ושוע קימיך ויוליאן ברנט רק בני 21, יוליאן דרקסלר, שכבר החל לפרוח ביורו, בן 23.

 

ועדיין העוגנים הוותיקים של המאנשאפט הם שחתומים על הניצחון המרשים. תומאס מולר אולי מתקשה בבאיירן, אבל בנבחרת כבר יש לו ארבעה שערים בשני משחקים. חלוץ באיירן כבש צמד ואקס הבווארים טוני קרוס השלים.

 

 

צ'כיה נראתה כמו כלום. נכון שקשה מאוד לשחק נגד גרמניה ועוד בחוץ וביום טוב, אבל גם בדקות המעטות שהכדור שהה ברגלי האורחים לא ראינו איזה מהלך יוצא דופן, הבלחה או איזה שחקן שנזכור מהמשחק. למרות שעל הנייר היריבות של צ'כיה על המקום השני – צפון אירלנד ונורבגיה – נראות לא מאיימות במיוחד, ביכולת הזאת לא בטוח שהמאמן הצ'כי החדש קרול יארולים יכול להיות רגוע.

 

מולר וקרוס. שערים זה עלינו (Getty)

 

המשחק נפתח בצורה די שקולה, אבל בדקה ה-13 הגיעה מתפרצת גרמנית קלאסית שהחלה בגצה, נמשכה אצל אוזיל והסתיימה ברשת מבעיטה של מולר , 0:1 לגרמניה. שער שלישי במוקדמות לחלוץ באיירן. הגרמנים המשיכו לשלוט מול היריבה החלשה והמאכזבת אבל לא הצליחו לכבוש. בדקה ה-49 כבר 0:2 לגרמניה משער של קרוס. ושוב היה זה במהלך התקפי מתוכנן של המארחת, הכדור נע מרגל לרגל וקשר ריאל סיים בבעיטה שטוחה מ-16 מ' לשער.

 

נהנים מהחיים בהמבורג (Getty)

 

המאנשאפט לא הורידו את הרגל מהגז ועלו ל-0:3 בדקה ה-62 מרגלי מולר. הקטור החל במתפרצת משמאל, הכדור נכנס לתיבת החמש וחלוץ באיירן הגיע במרוצה ונעץ את השער ה-38 שלו ב-80 הופעות בנבחרת.

 

הרכבים 
גרמניה:  מנואל נוייר, ג'ושוע קימיך, מאטס הומלס, ג'רום בואטנג, יונאס הקטור (בנדיקט הבדס 68), סמי ח'דירה, טוני קרוס (אילקאי גונדואן 75), מסוט אוזיל, תומאס מולר, יוליאן דראקסלר, מריו גצה.

 

צ'כיה: תומאש ואצליק, פאבל קאדרבאק, תומאש סיבוק, מארק סוצ'י, פיליפ נובאק, דויד פאבלקה (לוקאס דרופה 63), תומאש הוראבה, מילאן פטרלצה (יירי סקלאק 69), לדיסלאב קרייצ'י, מת'יי וידרה (וצ'לאב קאדלק 76), בוראק דוצ'קאל.

 

אמרתם פולין, אמרתם לבנדובסקי (AFP)

 

פולין – דנמרק 2:3
אחרי 2:2 מאכזב מול קזחסטן, הנבחרת של אדם נוואלקה חייבת ניצחון מול הדנים אחרת תתחיל לאבד גובה. שלושער של רוברט לבנדוסקי, אחד מפנדל מפוקפק, העניק למארחת יתרון מבטיח של 0:3 אבל אז גליק כבש שער עצמי אומלל ופאולסן קבע 3:2 והדנים חזרו למשחק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי