דונגה אחרי ה-2:2: "אין דרך לעצור את סוארס"

סוארס. יצא המנצח האמיתי של המפגש
סוארס. יצא המנצח האמיתי של המפגש | צילום: AFP

מאמן ברזיל הודה: "היה קשה". החלוץ אמר: "נפלא להעניק לאורוגוואי נקודה"

(גודל טקסט)

ניימאר ולואיס סוארס התערבו לפני משחק הנבחרות על המבורגר. אז הכרעה לא הייתה ברסיפה לאחר שהצדדים נפרדו ב-2:2, אבל לפחות ההרגשה היא שלואיס סוארס היה זה שאמר את המילה האחרונה, ולא רק בתור כובש שער השוויון.

 

 

סוארס, ששב לאחר השעייה מ-9 משחקים, היה גיבור המשחק בהופעתו הבינלאומית הראשונה מאז מונדיאל 2014 ואמר: "השער הראשון שספגנו כאב לנו מאוד, אבל כמו תמיד – גם כשכבר פיגרנו 2:0, ידענו למרוד בתוצאה ולהוכיח אופי של ווינרים. ההרגשה נפלאה שאחרי כל הסבל הזה חזרתי והבאתי לנבחרת תיקו במשחק קשה בחוץ. הקדשתי את השער לילדים ולאשתי שנשארו בבית וראו את המשחק בטלווויזיה".

 

 

מאמן ברזיל דונגה, שיבח את העמידה של שחקניו בסיום ואמר שצריכה להיות אחדות בין הנבחרת לאוהדים, אבל הודה שברזיל אפשרה לאורוגוואי לשלוט במשחק לאחר שעלתה ליתרון כפול. ניצחון היה מעלה את ברזיל למקום השני בבית המוקדמות ודונגה מצר על כך, אבל הבעיה הגדולה היא שניימאר ספג צהוב ולא יוכל לשחק במשחק הבא נגד פראגוואי ביום שלישי. זה טוב לברצלונה, רע לנבחרת ברזיל.

#BRAURU | 47´ Gol de @Uruguay, @LuisSuarez9.@CBF_Futebol 2-2 @Uruguaypic.twitter.com/C6VHqqZtkT

— Selección Uruguaya (@Uruguay) March 26, 2016

על אדינסון קבאני ולואיס סוארס שכבשו אמר דונגה: "תמיד קשה להתמודד מול שחקנים כאלה. הם ברמה הכי גבוהה שיש. כשסוארס בהתקפה אין שום דרך לעצור אותו". 

 

מאמן הסלסאו גם הגן על דויד לואיז, בלם פ.ס.ז' שהיה מעורב בשני השערים שהבקיעה אורוגוואי: "כשאנחנו מבקיעים שער כל הנבחרת מעורבת וכשאנחנו סופגים זה אותו דבר. תמיד קשה להתמודד נגד נבחרת כמו אורוגוואי ובעיקר מול צמד כמו קבאני וסוארס". 

קבאני חוגג על דויד לואיז. הבלם לא הסתדר עם התקפת הסלסטה (AFP)

אוסקר טבארס מאמן אורוגוואי הפתיע במצב 1:2 לברזיל כאשר העדיף לחזק את הקישור ולא הציב שחקן התקפה נוסף, אבל בסופו של דבר היה זה שהערים על דונגה ואמר בסיום: "הפסדנו בקישור ולכן הצבתי שם עוד שחקן. עשינו מאמץ ענק והשוונו. מקווה שזה ייתן לנו עכשיו הרבה ביטחון למשחק נגד פרו".

 

רנאטו אוגוסטו, שכבש את השער השני לברזיל, היה מאוכזב: "כאשר הובלנו 0:2 חשבתי שהמשחק בידיים שלנו. החזרנו אותם למשחק בשער הראשון, כי לא שמרנו טוב. הם משחקים כדורגל משעמם מאוד, טקטי עם שני קווים של ארבעה שחקנים והם ידעו לסגור אותנו. הם שיחקו מתפרצות והטעות הכי גדולה שספגנו את השער הראשון".

 

ניימאר. הכדורגל הטקטי הצליח לעצור אותו (AFP)

 

השוער אליסון היה מרוצה מהמחצית הראשונה וטען: "לא היינו רגועים ולכן ספגנו את השיוויון. לא היה לי מזל וספגתי את השער של סוארס למרות שהצלחתי לגעת בכדור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי