דיבאלה יחליף את מסי, היגוואין ודי מריה יפתחו

ארגטינה עדיין לא משכנעת
ארגטינה עדיין לא משכנעת |

לחץ בארגטינה לפני הביקור אצל פרו (05:15, שידור ישיר בספורט1). תאבד נקודות?

(גודל טקסט)

לאחר הפסקה של חודש, יתחדשו משחקי מוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה עם חמישה משחקים נוספים שיתקיימו הלילה (בין חמישי לשישי). נבחרת ארגנטינה, שתתארח אצל פרו (5:10, שידור ישיר בספורט1), תיאלץ להתמודד ללא ליאו מסי הפצוע. המאמן אדגארדו באוסה מתכוון לשחק עם פאולו דיבאלה במקומו של הפרעוש.

 

לפי התקשורת בארגנטינה, באוסה עשוי להעלות את הרכב העתיד של האלביסלסטה כאשר מלבד דיבאלה בן ה-22, שלרשותו רק ארבעה משחקים בשורות הנבחרת הבוגרת, צפוי לפתוח גם מתיאס קראנביטר. הקשר בן ה-23, המושאל מאתלטיקו מדריד לסביליה, יפתח במקום לוקאס ביליה הפצוע לצדו של חביאר מסצ'רנו. פונס מורי בן ה-25, ששיחק כמגן תחת הדרכתו של טאטא מרטינו ישחק כבלם. גם אריק לאמלה בן ה-24 מטוטנהאם עשוי לעלות ב-11. בחוד של באוסה יוצב חלוץ יובנטוס גונסלו היגוואין, שיגובה בשלושה קשרים תוקפים מאחוריו: אנחל די מריה, דיבאלה וסרחיו אגוארו שיוצבו באגפים.

 

 

"אני בטוח שהיגוואין ייתן משחק גדול", אמר באוסה לפני המשחק. "הוא יהיה מספר 9 היחיד ודיבאלה ואגוארו לא ישחקו במרכז. היגוואין נמצא בתקופה מעולה בקריירה וכך גם אגוארו. לא זימנתי אותו למשחק הקודם כי הוא עבר לקבוצה חדשה והוא לא היה בשיא הכושר. דיברתי איתו והסברתי לו את הסיבה והוא הבין. עכשיו הוא אמור להוביל את ההתקפה".

 

גם הוא יפתח. אגוארו (AFP)

 

"לא אכפת לי מה אומרים עלי", הדגיש המאמן. "יש לי את הרעיונות שלי ואני הולך לפיהם". באוסה אמר את הדברים לאור פתיחת הקמפיין הלא משכנעת של האלביסלטה, שניצחה רק ארבע פעמים בשמונת משחקיה הראשונים במוקדמות. במחזור האחרון היא ניצלה מהפסד מביך אחרי שכבר מצאה את עצמה בפיגור 2:0 אצל האחרונה בבית ונצואלה, אולם שוויון בדקה ה-82 של בלם מנצ'סטר סיטי ניקולאס אוטמאנדי הצילה אותה ממבוכה גדולה עוד יותר.

 

דיבאלה, שיפתח במקום מסי, שלל השוואות בינו לבין הפרעוש. "אני יכול לשחק בתפקיד שלו, אבל לא כמוהו", אמר החלוץ בראיון לפוקס ספורט. בנוסף, הכחיש מעבר לברצלונה: "בארסה? לא דיברתי עם מסי על האופציה לשחק איתו באותה קבוצה. אף אחד מברצלונה לא פנה אליי או אל הסוכן שלי". דיבאלה הדגיש שהוא מרוצה ביובנטוס "הקטאלנים הם ללא ספק אחד מהמועדונים הטובים בעולם, אבל אני כבר משחק באחד מהמועדונים האלה".

 

עבור פרו, המדורגת תשיעית עם שבע נקודות ובמרחק של שש מהמקומות שמוליכים לפלייאוף או ישירות למונדיאל, מדובר באחת ההזדמנויות האחרונות לנסות ולהשאיר טעם לשארית משחקיה. בלימה תולים לא מעט תקוות בחלוץ פלמנגו, פאולו גררו, שמוליך את טבלת כיבושי השערים בכל הזמנים של הנבחרת עם 27 כיבושים וצפוי לפתוח הלילה בחוד.

 

בטוח שהיגוואין ייתן משחק גדול. באוסה (AFP)

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי