דייגו סימאונה יוכל לאמן קבוצה ונבחרת במקביל

סימאונה. יקבל את ההצעה?
סימאונה. יקבל את ההצעה? | צילום: Gettyimages

בדרך לארגנטינה? ההתאחדות העבירה חוק שמאפשר לו להחזיק בג'וב נוסף

(גודל טקסט)

ההתאחדות הארגנטינית מעוניינת לסכם עם אחד המאמנים הבכירים במדינה לאימון הנבחרת לאחר התפטרותו של טאטא מרטינו, ואף הגמישה את החוקים כדי לעשות זאת. ההתאחדות אישרה כי המאמן הראשי של האלביסלסטה יוכל לאמן במקביל קבוצה מקצוענית, במטרה לנסות ולשכנע את דייגו סימאונה, חורחה סמפאולי ומאוריציו פוצ'טינו לקחת את התפקיד.

                 

מינוי מאמן ראשי הפך לעניין דחוף מכיוון שלנבחרת יש בספטמבר צמד משחקים במסגרת מוקדמות המונדיאל, מול ונצואלה ואורוגוואי. יו"ר ההתאחדות הזמני, פרננדו פרז, צפוי לטוס בקרוב לספרד במטרה להיפגש עם סימאונה (אתלטיקו מדריד) וסמפאולי (סביליה) ולנסות לשכנע אותם לקחת את התפקיד. עם פוצ'טינו (טוטנהאם) הוא צפוי להיפגש במועד מאוחר יותר.

 

 

במהלך הביקור בספרד הוא צפוי להיפגש גם עם ליאו מסי ולנסות לשכנע אותו לחזור לנבחרת הלאומית, לאחר שהודיע על פרישה בתום הקופה סנטנריו. "אני אודה לכל אחד שיעזור לשכנע את מסי לחזור לנבחרת", אמר פרז.

 

מסי. "אודה לכל אחד שיעזור לשכנע אותו לחזור לנבחרת" (gettyimages)

 

הצעה נוספת שעלתה בהתאחדות היא מינוי סמלי לרגל 30 שנה לזכיה במונדיאל 1986. דייגו מראדונה כבר הציע לעבוד בחינם, אבל השמות הבולטים הם חורחה בורוצ'גה ונרי פומפידו, שעשויים להתמנות יחד כצמד מאמנים. בינתיים, חבר נוסף באותו סגל, חוליו אולרטיקוצ'אה, מאמן את הנבחרת האולימפית.

 

שם בולט נוסף שעלה לאחרונה הוא מיגל אנחל רוסו, אחד המאמנים המנוסים ביותר בכדורגל הארגנטינאי שקבוצתו האחרונה הייתה ולס סארספילד. אפשרות נוספת היא מינויו של מרסלו ביילסה, מאמן הנבחרת לשעבר שהתפטר לאחרונה מלאציו יומיים בלבד אחרי שחתם במועדון האיטלקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי