האולימפיאדה בריו מתקרבת ולארגנטינה אין עדיין מאמן

מסי. אם יחזור
מסי. אם יחזור | צילום: Gettyimages

ביילסה חתם בלאציו, צ'ולו יגיע אבל רק בעתיד וגם אין קופצים

(גודל טקסט)

ההתאחדות הארגנטינית מחפשת בנרות מחליף לטאטא מרטינו, מאמן האלביסלסטה שהתפטר אתמול אחרי שהפסיד בגמר הקופה אמריקה שנתיים ברציפות.

 

שמות רבים הוזכרו והלחץ בארגנטינה עצום, הרי שבנוסף למשחקי מוקדמות המונדיאל כבר ב-1.9 לפניהם גם המשחקים האולימפיים בריו בחודש הבא. כרגע ארגנטינה ללא מאמן וללא ליאו מסי שרשמית עדיין לא חזר בו מהחלטתו לפרוש מהנבחרת.

 

 

מי שיחליף את טאטא, גם אם זמנית בלבד, הוא שחקן העבר חוליו אולרטי'קוצ'אה, מאמן הנבחרת עד גיל 20 שיעמוד על הקווים בריו לפי הודעת ההתאחדות הארגנטינית. הוא זכה עם דייגו מראדונה במונדיאל ב-1986 במקסיקו. 

 

העיתון הארגנטיני "אולה" מדווח שבהתאחדות היו רוצים מאוד את דייגו סימאונה, אבל הוא כמובן נשאר באתלטיקו מדריד. צ'ולו רוצה לאמן את הנבחרת, אבל זה יקרה בעתיד הרחוק. גם מועמדותו של חורחה סמפאולי שזכה עם צ'ילה ב'ופה אמריקה נפסלה מכיוון שהוא מונה רק לפני מספר ימים למאמן סביליה. 

 

סימאונה. המועמד המועדף, אבל גם לא יהיה זה שיגיע (Gettyimages)

 

מועמדים נוספים וריאלים יותר למשרה הנחשקת הם אדגרדו באוסה, מאמנה הארגנטיני של סאו פאולו שמוליך אותה לחצי גמר הליברטדורס והביע את רצונו להיות מאמן הנבחרת. באוסה נחשב מאמן עם ניסיון, מתודי מאוד ורציני. כמו כן ישנם מרסלו גז'ארדו מריבר פלייט שהבהיר כי יהיה זה חלום עבורו להדריך את האלביסלסטה.

 

גם שמו של מרסלו ביילסה שכבר אימן את הנבחרת הועלה, ולמרות שהוא סיכם רק לאחרונה כמאמן לאציו ישנם דיווחים כי הוא עשוי לנטוש את איטליה ולשוב לארגנטינה רגע לפני החתימה ברומא. מאוריסיו פוצ'טינו האריך לא מזמן חוזה בטוטנהאם ואחרי עונה מצוינת עם התרנגולים מועמדותו לא נראית רלוונטית כרגע.

 

היה מאמן האלביסלסטה מ-1998 עד 2004. ביילסה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי