הארט מנע הפסד, גרמניה נשארה מושלמת

הארט. גווארדיולה ראה את המשחק?
הארט. גווארדיולה ראה את המשחק? |

השוער סגר 0:0 בסלובניה, דרקסלר וח'דירה כבשו מול צפון אירלנד

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות באירופה הושלמה אתמול עם תשעה משחקים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות מונדיאל 2018, כאשר ג'ו הארט הציל את אנגליה מהפסד ואלופת העולם מגרמניה רשמה עוד ניצחון ביתי.

 

בית 3

גרמניה – צפון אירלנד 0:2

 

שלושה חודשים וחצי אחרי המשחק ביניהן בפאריס בשלב הבתים ביורו 2016, השתיים נפגשו שוב בהאונבר כשאלופת העולם שוב משיגה שלוש נקודות. בדקה ה-13 יוליאן דראקסלר כבש את שערו השלישי במדי המאנשאפט באמצעות בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה, ארבע דקות בלבד לאחר מכן סמי ח'דירה הכפיל את התוצאה עם נגיחה מטווח קצר.

 

דרקסלר. במגמת עלייה (Getty)

 

תוצאות נוספות בבית: צ'כיה – אזרבייג'ן 0:0, נורבגיה – סן מרינו 1:4 (סימונצ'יני עצמי, דיומאנדה, סמואלסן, קינג/סטפאנלי).

 

גרמניה שומרת על מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים וממשיכה להוביל את הבית. אזרבייג'ן המפתיעה אחריה שבע נקודות, כאשר הארבע האחרונות הגיעו על חשבונן של נורבגיה וצ'כיה. צפון אירלנד שלישית עם שלוש נקודות.

 

בית 6

סלובניה – אנגליה 0:0

 

גארת' סאות'גייט, המאמן הזמני של אנגליה, ביצע זעזוע לפני המשחק והוריד את הקפטן וויין רוני לספסל. אך היה זה מודח אחר ממנצ'סטר שמנע מסאות'גייט הפסד בכורה עם שלוש האריות – ג'ו הארט.

 

חודשיים אחרי שהודח על ידי גווארדיולה מסיטי ונשלח לטורינו, השוער הגבוה הזכיר למי ששכח כמה הוא טוב, כשהוא בשיאו, כפי שהראה במיוחד בתחילת החצי השני. רוני עלה מהספסל לקראת הסיום אך לא הצליח להשפיע על התוצאה, שתי הנבחרות יוצאות עם נקודה.

 

תוצאות נוספות בבית: ליטא – מלטה 0:2 (שרניץ', נוביקובס), סלובקיה – סקוטלנד 0:3 (מאק 2, נמק. 90 דקות לאריק סאבו מבית"ר ירושלים)

 

אחרי שני ניצחונות, אנגליה מאבדת נקודות ראשונות אך שומרת על ההובלה בבית עם 7 נקודות. ליטא וסלובניה צמודות אחריה עם 5 נקודות. סקוטלנד, שעשויה לפטר את גורדון סטארכן, רביעית עם ארבע.

 

 

בית 5

מונטנגרו בראש הבית אחרי ניצחון 0:1 מרשים בחוץ על דנמרק (בשיראץ) כשלזכותה שבע נקודות. פולין שניה בגלל הפרש שערים נחות, אך היא ודאי מרוצה אחרי שרוברט לבנדובסקי העניק לה ניצחון 1:2 על ארמניה בדקה ה-90. רומניה שלישית (5 נקודות) בעקבות 0:0 עם קזחסטן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי