הלילה: ברזיל תמשיך במומנטום נגד קולומביה?

ניימאר. ימשיך במומנטום?
ניימאר. ימשיך במומנטום? |

ארגנטינה ללא מסי ודיבאלה תתארח אצל ונצואלה. וגם: אורוגוואי - פרגוואי

(גודל טקסט)

המחזור השמיני של מוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקני ייפתח הלילה, כשבמוקד ארגנטינה תתארח ב-ונצואלה (ישיר בספורטHD1, ב-01:55) וברזיל תארח את קולומביה (ישיר בספורטHD1, ב-03:45).

אורוגוואי תארח פרגוואי, אלופת דרום אמריקה, צ'ילה, תשחק בסנטיאגו נגד בוליביה ואקוואדור תצא למשחק חוץ בפרו. רק שתי נקודות מפרידות בין מקום הראשון לשישי וכל נקודה תהיה חשובה במאבק על הכרטיס לרוסיה 2018.

ונצואלה – ארגנטינה (ספורטHD1, ב-01:55)

האלביסלסטה תחת הדרכתו של המאמן החדש, אדגרדו באוסה, מובילים כרגע את הבית הדרום אמריקני עם 14 נקודות מ-7 משחקים. באוסה החזיר מפרישה את ליאו מסי שכבש את שער הניצחון במחזור הקודם נגד אורוגוואי, אבל נפצע וכבר הספיק לחזור לברצלונה. הפרעוש עבר את הבדיקות הרפואיות והן גילו כי הוא סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ברגל שמאל. 


די מריה. יוביל את הנבחרת בהיעדרו של מסי  (Gettyimages)

בנוסף למסי גם פאולו דיבאלה ייעדר מהסגל של ארגנטינה, אחרי שספג כרטיס אדום במשחק נגד אורוגוואי. ונצואלה שפתחה את הקמפיין עם נקודה אחת בלבד תנסה להפתיע, כשבחוד ההתקפה צפויים לפתוח סלומון רונדון מווסט ברומיץ' ואדלברטו פניירנדה מאודינזה.   

ברזיל – קולומביה (ספורטHD1, ב-03:45)

לאחר הזכייה בזהב במשחקים האלימפיים וניצחון באקוודור במחזור הקודם (לראשונה מזה 33 שנים), בברזיל בטוחים שגם הלילה אפשר להשיג ניצחון יוקרתי וחשוב על קולומביה החזקה. ניימאר ומבקיע הצמד בקיטו, גבריאל ז'זוס, ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב של טיטה. ערב המשחק הסלסאו מדורגת רק חמישית בבית עם 12 נקודות, המקום ממנו הולכים לפלייאוף נגד נציגת אוקיאניה.


גבריאל ז'זוס. צמד גדול בקיטו  (Gettyimages)

קולומביה, שגברה 0:2 על ונצואלה בשישי האחרון וגם הספיקה להחמיץ שני פנדלים, נמצאת במקום השלישי עם 13 נקודות ותיקו באצטדיון האמזונס בוודאי יספק אותה. המאמן, חוסה פקרמן, ימשיך להתבסס על הכוכבים הגדולים חאמס רודריגס וקרלוס באקה. כשגם לאויס מוריאל, חלוצה של סמפדוריה, צפוי לפתוח בהרכב.

אורוגוואי – פרגוואי (ספורט2, ב-01:55, משולב עם צ'ילה – בוליביה)

לאחר ההפסד לארגנטינה במחזור הקודם, הסלסטה איבדה את ראשות הבית למסי וחבריו וכרגע מדורגת במקום השני עם 13 נקודות. לואיס סוארס ואדינסון קבאני יובילו את ההתקפה של אוסקר טבארס, כשדייגו גודין ינהיג את ההגנה. 


סוארס. יפתח בהתקפה של טבארס (Gettyimages)

גם פרגוואי פתחה טוב את הקמפיין ומחפשת עלייה למונדיאל אחרי שנעדרה מהטורניר הקודם בברזיל. חניכיו של פרנסיסקו ארסה, שהתמנה לתפקיד המאמן באוגוסט האחרון, הפתיעו בשישי האחרון את אלופת הדרום אמריקה, צ'ילה, וכרגע עם 12 נקודות מדורגים במקום השישי.  

צ'ילה – בוליביה (ספורט2, ב-01:55, משולב עם אורוגוואי – פרגוואי)

אלופת דרום אמריקה בשנתיים האחרונות צברה רק 10 נקודות בשבעה המחזורים הראשונים וחייבת להתחיל לנצח על מנת לא לראות את המונדיאל ברוסיה מהבית. המשחק נגד בוליביה החלשה מגיע בדיוק בזמן ובסנטיאגו מצפים ממנהיגי הנבחרת, ארטורו וידאל ואלכסיס סאנצ'ס לספק את הסחורה אחרי הפסד מרגיז נגד פרגוואי ביום שישי האחרון.


סאנצ'ס. חייב לעלות את הרמה  (Gettyimages)

במשחק הנוסף פרו תארח את אקוואדור (ספורט2, ב-05:10). אקוואדור המפתיעה ממוקמת שלישית עם 13 נקודות, בזמן שפרו תשיעית עם 4 נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי