התקווה: ניימאר וקוטיניו יצעידו את ברזיל למונדיאל 2018

ניימאר וחבריו חוגגים אחרי שער מול קולומביה
ניימאר וחבריו חוגגים אחרי שער מול קולומביה |

המאמן טיטה אופטימי, בעוד הקרב על ארבעת הכרטיסים מגיע לשיאו בדרום אמריקה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי והעשירי של מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה חוזר אלינו עם משחקים קריטיים לנבחרות שרוצות להיות במונדיאל הבא.

 

רק חמש נקודות מפרידות בין המקום השביעי למקום הראשון בבית. נכון, העומס גדול וכל נבחרת משחקת 18 משחקים במוקדמות, וזה עוד מבלי לקחת בחשבון שהנבחרת שתסיים במקום החמישי של הבית הדרום אמריקאי תשחק בפלייאוף נגד המנצחת בבית האוקיאני-אסיאתי. אורוגוואי, למשל, שיחקה נגד ירדן לפני ארבע שנים.

 

 

הנבחרות התחילו את המשחקים בדיוק לפני שנה, באוקטובר 2015, ורק בנובמבר 2017 כולם ידעו מי הנבחרות שיכולות להזמין מקומות בבתי המלון בסנט פטרסבורג.

 

מוקש ראשון הוא המשחק שבו אקוואדור תפגוש בקיטו את צ'ילה אלופת הקופה אמריקה. אקוואדור פתחה את המשחקים מצוין עם ארבעה ניצחונות, אחר כך באו תיקו ושלושה הפסדים רצופים. היא הפסידה לברזיל ולקולומביה וגם פרו הפתיעה אותה.

 

היריבה צ'ילה במצב מאוד לא נוח במקום השביעי עם 11 נקודות, לאחר שניצחה שלושה משחקים וסיימה שניים בתיקו כשהאחרון, מול בוליביה, קצת הפתיע את כולם.

 

טיטה. פתיחה חלומית (gettyimages)

 

אורוגוואי, שבמקום הראשון עם 16 נקודות, תפגוש את ונצואלה שבמקום האחרון כשלה שתי נקודות בלבד.

 

פראגוואי וקולומביה ישחקו באסונסיון, כשפראגוואי ספגה במחזור האחרון תבוסה קשה 4:0 מאורוגוואי. יש לה 12 נקודות ולקולומביה, שהפסידה 2:1 לברזיל במחזור האחרון, יש 13 נקודות והיא במקום הרביעי שמקנה כרטיס למונדיאל.

 

ברזיל תשחק מול בוליביה בנטאל שבצפון המדינה. בוליביה מגיעה למשחק אחרי 0:0 בסנטיאגו. המאמן הברזילאי החדש טיטה לא יכול היה לצפות להתחלה כל כך טובה עבורו עם שני ניצחונות בשני משחקים. הפעם, כשקאסמירו ומרסלו מריאל מדריד פצועים, ניימאר וקוטיניו אמורים להוביל את הנבחרת של טיטה.

 

מסי. מאמן הנבחרת כועס על ברצלונה (gettyimages)

 

בלימה תארח פרו את ארגנטינה למשחק חשוב מאוד עבור שתי הנבחרות. ארגנטינה כבר הגיעה לפרו כמעט שבוע לפני המשחק כדי להתרגל לתנאים שם. המאמן אדגרדו באוסה יצא בהצהרות על כך שברצלונה לא שומרת לו על מסי.

 

ובמחזור העשירי: בוליביה – אקוואדור, קולומביה – אורוגוואי, צ'ילה – פרו, ארגנטינה – פראגוואי, ונצואלה – ברזיל. כל המשחקים ישודרו בערוצי ספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי