ונטורה הוצג כמאמן של איטליה: "תודה לקונטה"

ונטורה. אצל ליפי ישבו שמות על הספסל
ונטורה. אצל ליפי ישבו שמות על הספסל |

המאמן בן ה-68 כבר רמז על שינוי המערך בו דגל קודמו: "בענף מחפשים שיטתיות"

(גודל טקסט)

"אני גאה מאוד להיות מאמן נבחרת איטליה וממשיכם של שמות כמו אנטוניו קונטה מרצ'לו ליפי", כך אמר ג'יאמפיירו ונטורה בעת הצגתו כמאמן החדש של האזורה. ונטורה בן ה-68 המאמן השני הכי מבוגר בתולדות איטליה אימן בשש השנים האחרונות את טורינו.

ונטורה ציין כי קונטה השאיר לו נבחרת טובה, מודעת לעצמה וכזאת שלא בוחלת בעבודה קשה. "הקמפיין ביורו גילה שבאמצעות משחק מאורגן, מודעות לעצמנו, רוח צוות ורוח לחימה ובעיקר תחושת הביחד אפשר להגיע להישגים".

המאמן האיטלקי החדש הודה שהסגל הנוכחי אינו מזכיר את הנבחרת הגדולה של ליפי שזכתה במונדיאל ב-2006. "שם ישבו על הספסל שמות שאין לנו כיום", חידד ונטורה, "הכדורגל כיום לא מושתת על אינדיבידואלים או על הזדמנויות כדי להשיג תוצאה אלא על שיטתיות".

ונטורה נשאל לגבי שיטת המשחק בה ינקוט בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 (בו משתפפות בבית האיטלקי גם ספרד, אלבניה, מקדוניה, לכיכטנשטיין וכמובן ישראל). הוא סרב לחשוף אותה, אפילו לומר אם תהיה דומה לזו של קונטה אבל עם זאת רמז על שינוי.

א-שעראווי. אצל ונטורה צפויה לו עליית מדרגה (Getty)

"המערך של 2-5-3 שוחק את שחקני הכנף וזה חבל כי דווקא יש לנו באיטליה מבחר עצום של שחקנים כאלה כמו סטפן א-שעראווי (רומא) וג'יאקומו בונאבנטורה (מילאן), שחבל יהיה לא לנצל את הכשרונות המגוונים שלהם". צריך לציין ששני השחקנים שהוזכרו בקושי נספרו על ידי קונטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי