חיה בללאנה: 0:1 לאנגליה על סלובקיה בדקה ה-95

ללאנה עם החולצה מכסה את הפנים. מה יש להתבייש?
ללאנה עם החולצה מכסה את הפנים. מה יש להתבייש? |

קשר ליברפול כבש בבכורה של המאמן אלרדייס. רק 2:2 לפולין בקזחסטן

(גודל טקסט)

אנגליה פתחה את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ב-0:1 דרמטי בדקה ה-95 בסלובקיה ומרגלי אדם ללאנה, השחקן מספר אחת של שלושת האריות על כר הדשא. היה זה הניצחון ה-13 ברציפות של אנגליה במשחקי מוקדמות, רצף שהחל עוד במוקדמות מונדיאל 2014 וגם שער בכורה לקשר ליברפול בנבחרת.

 

במשחקים נוספים שהתקיימו במקביל הופתעה פולין ב-2:2 בקזחסטן, לאחר שהובילה 0:2 משערים של ברטוש קפוסטה ורוברט לבנדובסקי. סרגיי חיזניצ'נקו כבש צמד למארחת. גם סלובניה סגרה פיגור של 0:2 ב-2:2 בליטא. כריסטיאן אריקסן, קשר טוטנהאם, כבש את השער היחיד ב-0:1 של דנמרק בבית על ארמניה. אזרביג'אן ניצחה 0:1 בסן מרינו. 

 

 

ונחזור לאנגליה ולמשחק הבכורה של סם אלרדייס על הקווים. הניצחון בסלובקיה רק הגדיל את הספקנות כלפי המאמן האפור וההגנתי. אלרדייס שיחק רק עם חלוץ אחד גם ביתרון מספרי, המשיך במשחק זהיר ומבוקר גם כשהיה ברור לכל שהיריב הסלובקי בכלל ומארק האמשיק בפרט גרועים במיוחד. ובכלל מאמן שנותן 81 דקות להארי קיין כדי להביך את עצמו ורק תשע לדניאל סטארידג' כמחליפו, לא יכול יהיה לבוא בטענות אם יחטוף ביקורת גם אחרי ניצחון.

האורחים פתחו חזק אבל התקשו להגיע למצבים בעוד הסלובקים התקשו בכלל להחזיק בכדגור במחצית השנייה הגבירה אנגליה את הלחץ כשהיא מנצלת את הרחקתו של מרטין שקרטל בצהוב שני. הבחורים של אלרדייס החמיצו בלי סוף וכשנדמה היה שהסלובקים יזכו בנקודה מההפקר הגיע ללאנה ועשה צדק.

 

הרכבים 
סלובקיה
: מאטוס קוז'אצ'יק, פטר פקאריק, יאן דוריצה, מרטין שקרטל, מייקל דוריס, ויקטור פצ'ובסקי (נורברט קיומבר 56), תומאש הובוצ'אן,  מארק האמשיק, רוברט מאק (פרנטיסאק קוביק 72) , דושאן סבנטו (פיליפ קיס 78), יאן גרגוש.


אנגליה: ג'ו הארט, קייל ווקר, ג'ון סטונס, גארי קייהיל, דני רוז, אריק דייר, ג'ורדן הנדרסון (דלה עלי 65), אדם ללאנה, וויין רוני, ראחים סטרלינג (תיאו וולקוט 70), הארי קיין (ראחים סטרלינג 81).

מהלך המשחק

דקה 21

עוד התקפה אנגלית, אחת מרבות, אלא שהפעם ווקר העביר כדור רוחב נהדר וקיין במקום לדחוק פנימה החליק והמצב לשער הלך.


רוני בצבת של שלושה סלובקים (Getty)

דקה 38

קומדיה של טעויות בהגנת אנגליה אבל שבנטו לא מצליח לדחוק מקרוב את הכדור לרשת.

דקה 39

קומדיה מעבר השני כששני בלמי סלובקיה התבלבלו ברגליים, סטרלינג חטף אבל מחמישה מטרים בעט לרוחב השער והכדור יצא לחוץ.


קיין. שוב הביך את עצמו (AFP)

דקה 57

שקרטל מכסח בפעם העשירית במשחק אולי, קיין מתפתל והבלם הסלובקי סופסוף רואה צהוב שני ואדום בדרך החוצה.


שקרטל רואה את מה שמגיע לו (Getty)

דקה 65

הנדרסון נתן כדור מצוין לללאנה, אבל קשר ליברפול בעט מעל השער.


ללאנה. משחק טוב שלו (Getty)

דקה 76

ללאנה בעט לקורה הכדור התגלגל לעבר וולקוט שהשתהה ופספס הזדמנות ענקית.

דקה 90

קיס ניסה לחלץ כדור מסטארידג' שהתגלגל לעבר וולקוט וקשר ארסנל בעט פנימה אלא שהקוון חשב שמדובר במסירה מחלוץ ליברפוט ופסל את השער.

דקה 95

0:1 לאנגליה – מטווח בעיטות של אנגליה לעבר השער הסלובקי, הכדור הגיע לעבר ללאנה שהתקדם מעט, עשה הטעייה והשחיל את הכדור בין הרגליים של קוז'אצ'יק.


ללאנה כובש לאנגליה. עשה צדק (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי