חשש בבארסה לשלומם של מסצ'ראנו ומסי נגד בוליביה

בברצלונה עוצרים את הנשימה. מסי ומסצ'ראנו
בברצלונה עוצרים את הנשימה. מסי ומסצ'ראנו |

כר הדשא באצטדיון במצב גרוע עקב הופעות. עוד הלילה: פרגוואי - ברזיל

(גודל טקסט)

המחזור החמישי במוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי יתקיים הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר כל עשר הנבחרות ישחקו ביניהן. במוקד ייפגשו המדורגות 3-4, ברזיל ופרגוואי, כשעוד קודם לכן תארח ארגנטינה את בוליביה למשחק קל על הנייר, ותנסה לעלות למקום שמוביל להעפלה ישירה לטורניר שיתקיים עוד שנתיים ברוסיה.

 

ארגנטינה – בוליביה 2:25 (ישיר בספורט1)

בברצלונה כוססים ציפורניים שליאו מסי וחאבייר מסצ'רנו יעברו בשלום את המשחק ולא ייפצעו. ההתאחדות הארגנטינית החליטה לפני כמה חודשים שהמשחק יתקיים באצטדיון "מריו קמפס", אבל התברר שכר הדשא של האצטדיון, שנחשב לאחד הטובים במדינה, נמצא במצב קטסטרופלי לאחר שהתקיימו בו כמה הופעות, ביניהן הופעה של להקת "איירון מידן".

 

מסי ואגוארו יעברו את המשחק בשלום? (AFP)

 

האחראי על האצטדיון ושחקן העבר, אוסקר דרטיסיה, הבטיח לעשות הכל לשפר את מצבו של המגרש, אבל כבר הובהר שכר הדשא לא יהיה תקין במאה אחוז. על כל פנים, אוהדים בקורדובה יצאו מגדרם אחרי שמסי, סרחיו אגוארו ומסצ'רנו יצאו לרחובות העיר והצטלמו עם אוהדים.

 

הניצחון 1:2 של ארגנטינה על צ'ילה הוריד את מפלס הלחץ והוסיף שקט נפשי בארגנטינה, שטיפסה למקום החמישי בבית, במיוחד לאור העובדה שהיריבה בוליביה תגיע למשחק אחרי שני הפסדים רצופים. ניצחון יעלה את האלביסלטסה מקום אחד לפחות בשל המשחק בין פראגוואי וברזיל.

 

El césped del estadio Mario Alberto Kempes sigue con serios problemas https://t.co/tJuDTWwDpOpic.twitter.com/2R2QWf2tR0

— Agencia Télam (@AgenciaTelam) March 27, 2016

 

ליאו מסי, שעוד לא כבש במוקדמות אחרי שבמשחקים הקודמים היה פצוע, מקווה לכבוש שער בכורה היום. מסי ישחק עם אנחל די מאריה, גונסאלו היגוואין וגם עם חברו לברצלונה, חאבייר מסצ'ארנו, שישוב לשחק אחרי השעיה. ניקולאס אוטמנדי המושעה לא ישחק.

 

 

פראגוואי – ברזיל 3:45 (שידור ישיר בספורט2)

ברזיל מדורגת שלישית במוקדמות, אבל היא יכולה להסתבך בטבלת הבית אחרי ה-2:2 הביתי והמאכזב נגד אורוגוואי. הסלסאו מגיעים למשחק ללא ניימאר ודויד לואיז המושעים. הנטל ההתקפי באצטדיון "המגנים של צ'אקו" ייפול על רנאטו, אאוגוסטו ודאגלס קוסטה מבאיירן מינכן. קשר צ'לסי וויליאן, ששיחק הכי הרבה בהרכב מאז המונדיאל, צפוי לעלות גם הוא ב-11. מאמן פראגוואי ראמון דיאס הזהיר: "ניימאר שחקן חשוב מאוד, אבל היעדרו עשוי לגרום לברזיל להיות אפילו יותר מסוכנת".

 

וויליאן. הופיע הרבה הרבה פעמים במדי ברזיל מאז המונדיאל (gettyimages)

 

ונצואלה – צ'ילה 2:25 (שידור ישיר בספורט1)

המארחים השיגו עד כה נקודה בודדת מחמישה משחקים, והם יודעים שללא ניצחון על אלופת היבשת סיכוייהם להעפיל, הנמוכים ממילא, יהפכו לאפסיים. מנגד, האורחת, שנמצאת במקום השישי שבע נקודות, זקוקה לניצחון על מנת לא לתת לדבוקה המוליכה לברוח לה. קלאודיו בראבו המוצהב לא ישחק ובמקומו ישחק שוער א.א.ק אתונה אלן בארוחה. שחקן ונצואלה, וינוטינו, אמר: "לשחק עכשיו נגד צ'ילה אחרי שהפסידה לארגנטינה זה קשה יותר מאשר מול ברזיל וארגנטינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי