טיטה: יש סיבה שאוהדים קוראים לקוטיניו "הקוסם"

יוליכו את ברזיל לניצחון נוסף? קוטיניו וניימאר
יוליכו את ברזיל לניצחון נוסף? קוטיניו וניימאר |

03:45, ישיר בספורט2: ברזיל מול בוליביה. ניימאר בהרכב, קשר ליברפול במקום וויליאן

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי במסגרת המחזור התשיעי של מוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה יפגיש הלילה (3:45, שידור ישיר בספורט2) את ברזיל ובוליביה. בתקשורת בברזיל צוינה העובדה שהמאמן טיטו יגיע בתחושה משונה למשחק, לאור העובדה שהוא לא רגיל להיות הפייבוריט.

 

מהסגל של הסלסאו ייעדרו מרסלו וקאסמירו הפצועים מריאל מדריד, שאותם צפויים להחליף פליפה לואיס וג'וליאנו מזניט סט. פטרסבורג. לרשותו של טיטה יעמוד כוכב ברצלונה ניימאר, שעשוי לשחק באגף שמאל, כאשר ז'סוס ישחק כחלוץ בודד בחוד. פיליפה קוטיניו מליברפול צפוי להחליף וויליאן.

 

 

קוטיניו ו-וויליאן. טיטה מעדיף את קשר ליברפול (AFP)

 

"יש סיבה שאוהדי ליברפול קוראים לקוטיניו 'הקוסם'", התייחס טיטה לכך שהוא מעדיף את קשר המייטירדס על כוכב צ'לסי. "עם המסירות שלו הוא יוצר מרחב. אני אוהב את הניידות שלו, הוא השפיע הרבה בשני המשחקים שבהם הוא נכנס שמחליף. זו לא הייתה החלטה קלה, אבל כעת מדובר ברגע שלו, ובכדורגל אתה צריך ללכת עם מי שזה הרגע שלו". לגבי ג'וליאנו שיפתח אמר המאמן: "עבדתי איתו כשאימנתי את אינטרנסיונל ועקבתי אחריו בזניט ברוסיה. הוא בתקופה טובה".

טיטה עשה עד כה עבודה טובה בהתחשב בכך שהוא מאמן חדש. הוא ניצח 0:3 את אקוואדור בקיטו ו-1:2 את קולומביה במנאוס. "אנשים באים למשחק בגלל התוצאות הטובות שהשגנו, אבל זה עדיין לא מבטיח לנו כלום", אמר המאמן.

 

טיטה עוקב אחריו ומעניק לו קרדיט. ג'וליאנו (AFP)

 

"רק לפני שני מחזורים היינו במקום השישי ובסכנה שלא נעלה למונדיאל", הזהיר טיטה. "אני מקווה שנראה את הבגרות שלנו במשחק נגד בוליביה. אסור לנו להיסחף עם התוצאות". המאמן שחושש מאווירת האופוריה למשחק הראה לשחקנים קלטות וידאו של בוליביה והזהיר לא לזלזל.

 

המשחק יתקיים בעיר נאטל בריו גרנדה, שבה הסלסאו לא שיחקה כבר 34 שנים. 31 אלף הכרטיסים שהוקצו למשחק נחטפו בתוך שש שעות. בוליביה, שמעולם לא ניצחה בחוץ את ברזיל ומדורגת שמינית בלבד תנסה להפתיע עם מאמנה החדש, הארגנטיני אנחל גיז'רמו הויוס, ולפי הדיווחים היא תנסה לפתח משחק אגרסיבי והתקפי.

 

חושש משאננות. טיטה (AFP)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי