יש יורש. דיווח: מנצ'יני קרוב לאימון נבחרת אנגליה

מנצ'יני
מנצ'יני | צילום: AFP

האיטלקי נכח בניצחון על מלטה ועשוי לרשת את אלרדייס. רוני יסופסל?

(גודל טקסט)

נוכח היכולת החלשה שהפגינה אנגליה ב-0:2 על מלטה נבחרת אנגליה עסוקה  במציאת מאמן חדש וכמו כן בעתידו של וויין רוני במדים הלאומיים.

 

ההתאחדות האנגלית אמנם הכחישה שסגרה כבר עם רוברטו מנצ'יני שנכח במשחק ולא אישרה שהיה האורח שלה בתא הכבוד בוומבלי, אבל ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שמנצ'יני כנראה סגור כמאמן הנבחרת הבא והועדף על פני אלן פארדיו, לורן בלאן ויורגן קלינסמן. בהתאחדות מעריכים את מנצ'יני בן ה-51 שאימן את מנצ'סטר סיטי וזכה איתה באליפות היסטורית.

 

 

בתוך כך, גארת' סאות'גייט המאמן הזמני רמז שרוני עלול לרדת לספסל במשחק החוץ הקשה יחסית של אנגליה נגד סלובניה מחר (שלישי, 21:45). "אני יכול להיות גם חסר רחמים וקשוח. לא חושש לספסל את רוני אם צריך. לפני שבע שנים עברתי חוויה הרבה יותר קשה שנאלצתי לפטר אנשי צוות במידלסברו כשירדנו ליגה כך שזה לא נורא יותר להוריד שחקן לספסל", סיפק המאמן הזמני הבהרות לגבי מעמדו המעורער של קפטן יונייטד.

 

רוני קיבל עזרה מכיוון לא צפוי. בלם הנבחרת ומנצ'סטר סיטי ג'ון סטונס ששיחק באברטון אף הוא ציין: "הוא מאלה שנותן 110 אחוז בכל משחק בו הוא משחק. אני בהלם ששרקו לו בוז. אנשים שכחו את 117 המשחקים שנתן עבור הנבחרת בכל מצב".

 


רוני, איך יתמודד בהמשך? (AFP)

עוד באותו נושא: וויין רוני, רוברטו מנצ'יני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי