כבר מרגישים את הלחץ? הפסד נוסף לרוסיה

רוסיה לא ממריאה
רוסיה לא ממריאה |

מארחת המונדיאל נכנעה 4:3 לקוסטה ריקה. נבאס חזר לשער, קמפבל הכריע (92)

(גודל טקסט)

מחדל הסימום והשעיית הספורטאים האולימפיים הפריעה לרוסיה. כשלון בגביע העולם הביתי כבר לא בא בחשבון. מארחת מונדיאל 2018 שוב הפסידה במשחק ידידות, הפעם 4:3 בבית לקוסטה ריקה. אז אולי מדובר בהכנה בלבד, אבל אחרי ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים מפלס הלחץ בוודאי עולה. 

הפעם רוסיה אירחה את קוסטה ריקה בקרסנודאר, אבל גם האווירה הביתית לא הספיקה כדי ליצור דומיננטיות על כר הדשא. רנדל אסופייפה העלה את האורחים ליתרון (22) מבישול של סלסו בורחס, שסיפק גם את האסיסט ל-0:2 של בראיין רואיס (29). אלכסנדר סמדוב צימק (31), אך שער עצמי של ואסילי ברזוצקי (45+2) המשיך את המומנטום רגע לפני הירידה להפסקה. 

במחצית השניה היה זה ארטם דזיובה שהשווה עם צמד (48 ו-61) והפיח תקוות אצל המקומיים. קיילור נבאס, שהחלים מפציעה וחזר לעמוד בין הקורות, לא ספג מאותה נקודה וחגג בסיום. ג'ואל קמפבל הכשרוני, שעלה מהספסל בדקה ה-70, מצא את הרשת של סוסלאן דז'נאייב בתוספת הזמן והכריע את המשחק. 

במשחקי ידידות נוספים ניצחה מקסיקו 1:2 את ניו זילנד, הונדורס הכניעה 1:2 את בליז ואינדונזיה סיימה ב-2:2 עם וייטנאם. בניגוד לרוסיה, לשלוש הנבחרות האחרונות אין מה לדאוג לקראת גביע העולם. הן פשוט לא יהיו שם.


קיילור נבאס, חזר לפעילות (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי