לואיס סוארס חזר וכבש, 2:2 לאורוגוואי בברזיל

לואיס סוארס ברסיפה. היה חסר בזירה הבינלאומית
לואיס סוארס ברסיפה. היה חסר בזירה הבינלאומית |

השעייתו של החלוץ הסתיימה בתום כשנתיים, שערים שלו ושל קבאני מחקו יתרון כפול

(גודל טקסט)

לואיס סוארס השתוקק לרגע שהוא ישוב ללבוש את מדי נבחרת אורוגוואי. הוא חיכה לזה כמעט שנתיים, מאז נשך את ג'יורג'יו קייליני במונדיאל 2014 הוא לא היה רשאי להשתתף, אך הלילה הוא חזר למשחק מוקדמות מונדיאל 2018, הצליח לכבוש את שער השוויון ב-2:2 מול ברזיל וחילץ את נבחרתו מפיגור כפול בדרך להשגת נקודה יקרה.

סוארס גם הוכיח פעם נוספת שלהפסיד מאוד קשה לו – לפני המשחק הוא וחברו בברצלונה, ניימאר הברזילאי, התערבו שהמפסיד במשחק יזמין את השני להמבורגר. אז ניימאר החמיץ בפתיחה, גם יתרון כפול לא הספיק לנבחרתו והשתיים נפרדו ללא הכרעה באצטדיון ברסיפה.

הסלסאו עלו על לוח התוצאות כבר אחרי 40 שניות, אז וויליאן העביר רוחב מימין והכדור הקופץ הגיע אל דוגלאס קוסטה, קשר באיירן מינכן שמקרוב הקפיץ את האצטדיון ואפשר לברזילאים לפתוח בחגיגה.

ניימאר מברך את דוגלאס קוסטה על השער המהיר (AFP)

בדקה השמינית היה זה ניימאר שהחמיץ הזדמנות טובה מקרוב, אלא שכעבור 26 דקות המשימה הושלמה וברזיל עלתה ל-0:2 – ניימאר הכניס כדור עומק פשוט נפלא, אלברו פריירה גלש בניסיון להרחיק את הכדור, דבר שלא צלח וכך מצא את עצמו רנאטו אוגוסטו מול השוער מוסלרה, אותו הוא עקף ומקרוב הפציץ את השני.

אדינסון קבאני בדקה ה-32 בעט חזק ומדויק את ה-2:1 לאחר שנותר לא מכוסה במרכז הרחבה ובעט מהאוויר ללא הפרעה, ותוך שלוש דקות במחצית השנייה היה זה לואיס סוארס שחתם את תוצאת המשחק בשער אופייני, לאחר שבעיטה שלו לפינה הרחוקה הכניעה את אליסון שרק נגע בכדור.

"אל פיסטולרו" גם היה יכול לכבוש את השני שלו ולהשלים מהפך בדקה קריטית, אלא שאליסון לא אפשר לחלוץ לנצל טעות של דויד לואיז ובדקה ה-86 סיפק הצלה פנטסטית שקבעה חלוקת נקודות.

במשחק הבא יתערבו על המבורגר כפול? סוארס וניימאר בסיום (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי