לוהט בדרום אמריקה: הקרב על המונדיאל

| צילום: gettyimages

ארגנטינה יוצאת לדרך חדשה תחת באוסה, סוארס והחברים עם משחקים קשים וברזיל רוצה למנוע היסטוריה שלילית

(גודל טקסט)

דרום אמריקה על המפה. פגרת הנבחרות הבאה עלינו לטובה מביאה איתה משחקים מרתקים בקמפיין מוקדמות המונדיאל הארוך ביותר, שנפתח ב-10 באוקטובר 2015 וייגמר רק ב-17 בנובמבר 2017 והכל כדי להגיע לרוסיה 2018.

הקרב של עשר הקבוצות שמשחקות בשיטת בית חוץ יימשך כשרק ארבע מהן ועוד אחת דרך הפלייאוף יכולות להגיע לטורניר היוקרתי ביותר בעולם. במוקדמות המונדיאל האחרון הגיעה אורווגאי לשכנה שלנו ירדן. גם הפעם המשחקים יהיו לא פחות מרתקים עם 18 מחזורים על כל הקופה, מה עוד אפשר לבקש?

היורו, המשחקים האולימפיים וליגת הפוצ'יוולי בחוף גורדון כבר מאחורינו והכל כבר מתחיל להתחמם. את ראש בית המוקדמות מוליכות בראש אורוגוואי, אקוואדור, ארגנטינה וצ'ילה כשאחריהן דולקות קולומביה, ברזיל ופראגוואי. פרו, בוליביה ו-ונצואלה סוגרות את הרשימה. לא פשוט בכלל.

אחרי גמר הקופה אמריקה המאכזב, החזרה של ליאו מסי מהפרישה ועם המאמן החדש אדגרדו באוסה ארגנטינה הולכת לקחת את עצמה ברגליים. כבר במחזור הקרוב היא תשחק בבית מול אורוגוואי החזקה ותצא לונצואלה חמישה ימים לאחר מכן. לאחר הביקור בבואנוס איירס, לאורוגוואים מחכה פראגוואי בבית, מה שלא יהיה קל עבור לואיס סוארס וחבריו. 


סוארס. יחגוג גם מול מסי? (gettyimages)

גם לברזילאים יש אישיות חדשה על הקווים, טיטה. המאמן בן ה-55 ינסה להציל את הסלסאו מסכנת אי העפלה למונדיאל ראשונה אי פעם והוא לוקח איתו שבעה שחקנים שקיבלו מדליית זהב במשחקים האולימפיים בריו וביחד איתם נוסע לקיטו למשחק מול אקוואדור. לאחר מכן ברזיל תארח את קולומביה.

אחרי המשחק נגד ברזיל, אקוואדור נוסעת לפרו שאויר ההרים המחניק לא יהיה תירוץ עבור אף אחת מהנבחרות. צ'ילה תיסע לאסונסיון, קולומביה של חאמס רודריגס תארח את ונצואלה ומיד אחר כך נוסעת לאמזונאס להתארח אצל הסלסאו. כדי שלא נאבד את ההרגל של משחקים בלילות, אנחנו נהיה איתכם ונשדר. הצטרפו אלינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי