לופטגי: "קסיאס עוזר מאמן? זה מדע בדיוני"

|

מאמן ספרד הכחיש את הדיווחים לפיהם הציע לשוער לשמש כעוזרו

(גודל טקסט)

ביורו 2016 איקר קסיאס איבד את מקומו בשער נבחרת ספרד, אך האם הוא יקבל בה תפקיד אחר? לפי דיווחים בספרד ז'ולן לופטגי נפגש עם שוער פורטו על מנת להציע לו שימונה לעוזרו.

מתמונה שצולמה, נצפו המאמן החדש של הספרדים וקסיאס יושבים ביחד לארוחה וההשערות לא איחרו להגיע. לופטגי אכן אישר שהוא ישב עם השוער לארוחה, אך הכחיש שזו הייתה המטרה. 

"זה פשוט מדע בדיוני לחשוב שהצעתי לקסיאס להיות העוזר שלי", אמר לופטגי. "הוא עדיין שחקן פעיל והוא צפוי להיות כלול בסגל הנבחרת שיפורסם ביום שישי. יש לציין כי המאמן נפגש עם כמה שחקנים לקראת פרסום הסגל ביניהם סרחיו ראמוס, דייגו קוסטה ואנדרס אינייסטה.

לופטגי המשיך להסביר בעצבנות: "לא יודע מי צילם את התמונה ויש לי דברים חשובים לעשות מאשר חקירה בנוסח ג'יימס בונד. אני ואיקר חברים טובים, היו לי סידורים בפורטו ולאחר מכן ישבתי איתו לסעודה".
 

EXCLUSIVA | En #GOL tenemos la imagen que confirma que Casillas y Lopetegui se han reunido para hablar de su futuro pic.twitter.com/GYiIet3CZk

— GOL (@Gol) August 24, 2016


 

לופטגי החליף את ויסנטה דל בוסקה באימון נבחרת ספרד לפני כחודש וחצי, לאחר שהיא הודחה כבר בשלב שמינית גמר היורו. כעת המטרה החדשה היא מוקדמות מונדיאל 2018 שיפתחו בעוד שבועיים בהן לה רוחה תפגוש את ליכטנשטיין בבית. לפני כן מחכה לה בלגיה למשחק ידידות.

קסיאס צפוי כמובן לפתוח את עונתו ה-18 בתור כדורגלן מקצועני והשניה שלו בפורטו. אקס ריאל מדריד חווה עונה חלשה והפעם יקווה להשתפר ולסיים את הקריירה המפוארת שלו בטעם טוב.

עוד באותו נושא: איקר קסיאס, ז'ולן לופטגי, ספרד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי