מחכה לדמעות: חוזרים למגרש בדרום אמריקה

יש כדורגל
יש כדורגל |

משחקי מוקדמות המונדיאל מתחדשים, סלבה ברזילאי כבר עולה לחימום. באים?

(גודל טקסט)

מונדיאל 2018 נראה כל כך רחוק. יש עוד כל כך הרבה שמחות עד שנגיע ל-14 ביוני 2018 – יורו בצרפת, טורניר קופה אמריקה בארצות הברית בו יחגגו 100 שנים למפעל עם שש נבחרות אורחות, משחקים אולימפיים בריו, גמר אלופות, גמר ליברטאדורס, ליגה אירופית, ברזילראו. כל כך הרבה והראש רק בדבר אחד, במונדיאל. 

בכל דבר אחר יש אומץ, ברק, תחרות ומה לא, אבל רק במונדיאל יש דמעות. גם בשמחה, מלא דמעות. וטורניר המוקדמות הזה, שהוא אחד מהקשים ביותר, כולל עשר נבחרות וכולן משחקות עם כולן. 18 משחקים, פי 2 מהנבחרות של אירופה או אסיה למשל. 

זה התחיל ב-8 באוקטובר ואמור להסתיים בנובמבר 2017, כאשר ארבעת המקומות הראשונים עולים ישר והחמישית משחקת נגד נציגת אסיה, כמו שאורוגוואי התמודדה לפני הטורניר האחרון מול ירדן. מחזור המשחקים הקרוב מבטיח מפגשים שיכולים לתת איתות מה הנבחרות צריכות לעשות. 


הפעם סוארס חוזר (Gettyimages)

לפי המתמטיקאים, 27 נקודות נותנות לך מקום בפלייאוף. אקוואדור, למשל, כבר עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים. היא מקבלת את פראגוואי בבית ונוסעת לקולומביה במחזור השישי. צ'ילה וארגנטינה מכינות במחזור החמישי את שחזור גמר קופה אמריקה 2015. ארגנטינה גם תארח אחר כך את בוליביה וצ'ילה טסה לוונצואלה. ברזיל מארחת את אורוגוואי של לואיס סוארס, שהבטיח לניימאר שלא ינשך אותו. הסלסאו ממשיכה למשחק מאוד קשה בפראגוואי והסלסטה תחכה בבית לפרו. 

הפרואנים יגיעו אחרי משחק בית מול ונצואלה, שתמשיך למפגש בביתה שלה מול אלופת היבשת צ'ילה. המחזור השביעי כבר יתחיל בספטמבר ועד אז נעקוב יחד מקרוב בשידורים הישירים אצלנו.


הנה הוא (Gettyimages)


וגם האלמוני הזה הגיע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי