מסי ואגוארו יפתחו בהתקפה, בכורה לפיצי כמאמן צ'ילה

אגוארו ומסי. ביחד בחוד
אגוארו ומסי. ביחד בחוד |

אלופת דרום אמריקה תארח את סגניתה במוקדמות המונדיאל (01:25, ספורט1)

(גודל טקסט)

צ'ילה, אלופת דרום אמריקה, תארח הלילה את ארגנטינה, אותה ניצחה בפנדלים בגמר ביולי, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 (01:25, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

חואן פיצי הארגנטיני-ספרדי יעשה את הבכורה שלו כמאמנה החדש של צ'ילה במקום חורחה סמפאולי שעזב אחרי תאקל עם כמה שחקנים. פיצי בן ה-47 נולד בארגנטינה אך ב-1991 עבר לספרד, שם גם שיחק בין היתר בברצלונה ואחרי שקיבל אזרחות גם בנבחרת המקומית. הוא המאמן הארגנטיני הרביעי ברציפות של צ'ילה מאז מרסלו ביילסה, קלאודיו בורגי וסמפאולי.

 

 

שוער ברצלונה קלאודיו בראבו, שאמור לרשום הופעה 100 במדי צ'ילה, התייחס לשינוי בעמדת המאמן: "הגענו להישגים גדולים עם סמפאולי, אבל אני מאמין שעם פיצי נצליח לא פחות. כאשר שאלו אותי בפעם הראשונה עליו אמרתי שאני לא מכיר אותו ממש וזה עורר תגובות לא טובות, אבל יצא לי לדבר איתו הרבה והוא מאוד הרשים אותי. אהבנו מאוד את סמפאולי, אבל בגלל מה שהוא אמר אנשים רבים הפכו להיות נגדו. אני מאמין שסגנון המשחק שלו יהיה דומה לזה של סמפאולי".

 

בכורה על הקווים. פיצי (GettyImages)

 

לרוע מזלו של פיצי, שהדריך בעבר גם את לאון המכסיקנית, ולנסיה, סן לורנצו ורוסאריו סנטרל, הוא שהיריבה הראשונה שלו היא ארגנטינה שבאה לנקום בצ'ילה על ההפסד בגמר הקופה.

 

מאמן ארגנטינה חורחה טאטא מרטינו יציב בחוד את סרחיו אגוארו יחד עם ליונל מסי. עבור הפרעוש תהיה זו ההופעה הראשונה שלו במוקדמות אחרי שבארבעת המשחקים הקודמים היה פצוע. כתוצאה מכך ארגנטינה פתחה גרוע ומדורגת כעת רק במקום השישי במוקדמות בעוד שצ'ילה חמישית. אלופת דרום אמריקה תשחק בהרכב חסר ללא כמה משחקני המפתח שהביאו להם את התואר כמו ארתורו וידאל, צ'ארלס ארנגוויס, חורחה ולדיביה ואדוארדו וארגס שחלקם הגדול פצוע.

 

חוד קטלני. מסי ואגוארו (GettyImages)

 

מסי מגיע למשחק בכושר שיא, אבל כמו תמיד בנבחרת יש סימן שאלה לגבי יכולתו. גונסלו היגוואין יישב על הספסל של ארגנטינה למרות שכבש 29 שערי ליגה העונה במדי נאפולי. פאולו דיבאלה לא בסגל בגלל פציעה.

 

פיצי אמר לקראת המשחק: "ברור שאני מתרגש ויש לי משחק קשה מאוד בבכורה. קשה לדעת מראש מה יעשו שחקני האלביסלסטה ונצטרך למצוא פתרונות במגרש". פיצי עבד 48 יום להכין את הנבחרת וזה כולל גיחות לאירופה לראות שחקנים ושיחות איתם ועם המאמנים שלהם. בצ'ילה תוהים האם המאמן החדש יצליח למחוק את ההשפעה של סמפאולי מכיוון שקלאודיו בורגי לא הצליח אף פעם להיכנס לנעליים של מרסלו ביילסה הגדול.

 

פיצי אמר שלמד את ליונל מסי עד כמה שאפשר כדי לנסות לסגור אותו: "עבורי הוא השחקן הכי טוב בעולם אי פעם. אפשר לסגור אותו רק באמצעות משחק קבוצתי וגם אז לחכות לטוב".

 

הרכבים משוערים:

 

צ'ילה: קלאודיו בראבו, מאוריסיו איסלה, גונסלו חארה, אנצו רוקו, אאוגניו מנאה, גארי מדל, מתיאס פרננדס, בריאן ראביו, ז'אן בוסנז'ור, אלכסיס סאנצ'ס, מאוריסיו פיניה.

 

ארגנטינה: סרחיו רומרו, פאולו סבאלטה, ניקולאס אוטמנדי, רמירו פונס מורי, גבריאל מרקדו, חאבייר מסצ'רנו, לוקאס ביליה, אבר באנגה, אנחל די מאריה, ליונל מסי, סרחיו אגוארו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי