מסי: היה לי קשה לראות את ארגנטינה משחקת

מסי. צ'ילה יריבה קשה
מסי. צ'ילה יריבה קשה | צילום: AFP

הפרעוש הופיע לראשונה במוקדמות בניצחון על צ'ילה, ומה אמר על היריבה?

(גודל טקסט)

ליונל מסי הגיע לצ'ילה ונקם בנבחרת שמנעה ממנו לזכות בתואר ראשון עם האלביסלסטה בקיץ האחרון אחרי שניצחה את ארגנטינה בפנדלים בגמר הקוה אמריקה ומאמנה החדש של צ'ילה, חואן פיצי, ירצה לשכוח את משחק הבכורה שלו.

גם למסי זה היה משחק בכורה בקמפיין אחרי שקודם לכן לא שיחק בגלל פציעה ואמר: "היה לי קשה לראות את ארגנטינה בלעדי, למרות שהנבחרת תמיד נלחמת בכל משחק מתחילת הטורניר גם כשלא שיחקתי. התחלנו רע את הקמפיין במשחק הראשון, אבל מאז יש שיפור וניצחנו בקולומביה. עכשיו זה ניצחון חשוב עם שלוש נקודות חשובות. אנחנו יכולים עכשיו להירגע אחרי שלקחנו שש נקודות בשני המשחקים האחרונים ולחשוב על הקופה אמריקה".

מסי הוסיף: "צ'ילה תמיד יריבה קשה. מחצית שנייה אולי נתנו להם לחזור, כי היינו קצת עייפים, אבל הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות. מבחינתי צ'ילה היא עדיין נבחרת טובה שממשיכה לשחק את הכדורגל שהנחיל לה מרסלו ביילסה. אהבתי לראות שהם כבר נראו גמורים וכמעט הצליחו לחזור. צ'ילה לחצה אותנו יפה, אבל העיקר ניצחנו ומקווה שניקח שלוש נקודות גם מבוליביה".

טאטה על מסי: "שחקן שאי אפשר בלעדיו" (AFP)

טאטה מרטינו מאמן ארגנטינה: "רשמנו שני נצחונות חוץ חשובים נגד קולומביה וצ'ילה. חבל שבמחצית שנייה נתנו לצ'ילה לשלוט יותר. לא הייתי אומר שזה המשחק הכי טוב שלנו, כי חצי שני צ'ילה היתה טובה יותר. זה היה משחק מכריע מאוד לנבחרת, כי ניצחון כאן הביא לנו את הביטחון בחזרה אחרי הפתיחה הרעה שלנו במוקדמות. אני מקווה לקחת שש נקודות ולהגיע רגוע לקופה אמריקה, אבל אם תשאלו אותי אני אף פעם לא רגוע, כי תמיד מגיע ההפסד הבא". על ליונל מסי אמר: "הוא שחקן שאי אפשר בלעדיו. גם כשאתה מנצח משחקים אתה מרגיש שהוא חסר".

צ'ילה תשחק ללא בראבו מול ונצואלה

מי שהרגיש רע מאוד בסיום היה המאמן חואן פיצי ששיחק נגד ארצו והפסיד. פיצי אמר בסיום: "הרגשה לא טובה להפסיד, אבל אני רגוע בגלל שהצגנו יכולת טובה עם נבחרת שהיתה חסרה חלק מהכוכבים שלה. נאלצנו לשנות את

המשחק אחרי פציעות של מתיאס פרננדס ומרסלו דיאס אחרי 20 דקות. אני מתוסכל שלא הצלחנו לפחות להשוות את התוצאה למרות ששלטנו". 

צ'ילה תאלץ לשחק מול ונצואלה ביום רביעי בלי קלאודיו בראבו המושעה, שציין מול ארגנטינה את משחקו ה-100 בלה רוחה עם הפסד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי