מסי: לא רימיתי אף אחד כשפרשתי, עכשיו אני שמח

|

הפרעוש חזר וסידר לארגנטינה 0:1 על אורוגוואי: "היה לי חשוב להיות כאן"

(גודל טקסט)

הוא הדאיג את כל ארגנטינה כשהודיע על פרישה מהמדים הלאומיים אחרי ההפסד בגמר הקופה אמריקה בפנדלים לצ'ילה, אבל בצעד דרמטי החליט לחזור. הלילה ליאו מסי העניק לאלביסלסטה 0:1 יקר על אורוגוואי במוקדמות מונדיאל 2018.

"אני נורא שמח לחזור לנבחרת, אבל לא רימיתי אף אחד כשהחלטתי לפרוש", סיפר הפרעוש לאחר הניצחון וטען שזו הייתה ההחלטה הנכונה ברגע של משבר. "היינו נורא מאוכזבים ממה שקרה, אך לאחר מכן כבר הרגשתי טוב יותר. הייתה לי שיחה טובה עם אדגרדו באוסה והאנשים שהיו סביבי עזרו לי לעבור את זה, עכשיו אני שמח".


בנוגע למשחק עצמו אמר מסי: "זה היה נורא חשוב עבורנו לפתוח רצף ניצחונות חדש. הראנו אופי טוב והצלחנו לשמור על התוצאה במשך מחצית שלמה לאחר שפאולו דיבאלה הורחק. טוב שהצלחנו להתקדם במעלה הטבלה כי העפלה למונדיאל הולכת ונהיית קשה".

למרות שהשלים 90 דקות ואף כבש את שער הניצחון, מסי צפוי להחמיץ את המשחק הבא מול ונצואלה בעוד חמישה ימים. "לא יודע אם אהיה כשיר. יש לי כאב רציני במפשעה, אבל היה לי חשוב להיות כאן אחרי כל הבלאגן שעשיתי", הודיע הכוכב הארגנטיני.

גם המאמן באוסה התייחס למצבו של הפרעוש וטען: "אני יודע כמה פציעה כזאת יכולה להיות כואבת, אבל להיות מסי זה אומר להישאר על המגרש גם במצב כזה. אם הוא לא יהיה כשיר במאה אחוז, לא נסכן אותו מול ונצואלה.


ממשיך למלוך בארגנטינה (AFP)

בינתיים נראה שבארגנטינה קיבלו את חזרתו של מסי מהפרישה בהתרגשות יתרה. לקראת סיום המשחק פרץ אחד מהאוהדים למגרש, חיבק את כוכב ברצלונה ונישק את רגליו לפני שנלקח על ידי המשטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי