מרטינס: "צריכים לשנות מנטליות, אנו פייבוריטים"

מרטינס מוצג ושומר על צניעות
מרטינס מוצג ושומר על צניעות | צילום: ההתאחדות הבלגית

מאמנה החדש של נבחרת בלגיה הוצג ואמר: "לא אצהיר על זכיה בתארים"

(גודל טקסט)

אולי המינוי המפתיע ביותר של הקיץ התרחש אתמול, כאשר ראשי ההתאחדות הבלגית הודיעו על רוברטו מרטינס כמאמן הנבחרת הבא במקומו של מארק וילמוטס.

מרטינס הספרדי, שבסוף העונה האחרונה פוטר מאברטון לאחר שלוש שנים במועדון, חתם לשנתיים כמאמן השדים האדומים, יסיים את תפקידו לאחר מונדיאל 2018 וישתכר כ-850 אלף פאונד לעונה כאשר על הגעה לחצי גמר המונדיאל לפחות יזכה לבונוס של 1.7 מיליון פאונד.

במסיבת עיתונאים רשמית להצגתו שנערכה היום בבריסל אמר מרטינס: "אני גאה בכך שאני מאמן נבחרת בלגיה ומרגיש שמברכים אותי על הגעתי".

Roberto Martínez's first press conference as our head coach ! #welcomeRoberto#tousensemblepic.twitter.com/14Nk2owefd

— BelgianRedDevils (@BelRedDevils) August 4, 2016

"המנטליות של נבחרת בלגיה צריכה להשתנות, אנחנו בשלב שאנו פייבוריטים כמעט בכל משחק", אמר הספרדי לאחר שווילמוטס ספג ביקורת על הסגנון שהציגה הנבחרת ביורו האחרון, אותו סיימו לאחר הפסד לוויילס ברבע הגמר. 

מרטינס סיפר על יחסיו עם שחקני נבחרת בלגיה, ביניהם רומלו לוקאקו וקווין מיראלס ששיחקו תחתיו: "מהעבודה איתם ראיתי שיש מוסר עבודה מאוד גבוה במדינה. אני רוצה שנחזיק בכדור ונתקוף, אנו צריכים מנטליות מנצחת".

Martinez was asked what went wrong for Belgium during the Euros. He grins: "Do you have two hours…"

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) August 4, 2016

כשנשאל על המטרות שהוא מתכוון להציב השיב: "אני לא אהיה טיפש ואומר שאהיה המאמן שיזכה בכל התארים. אני רוצה להיות צנוע ולעשות את המיטב, יש כאן שחקנים צעירים מאוד מוכשרים, אבל גם להתכונן למשחקים חשוב", אמר וכנראה עקץ פעם נוספת.

מרטינס מעולם לא אימן מחוץ לאנגליה, החל את דרכו בסוונזי בשנת 2007, כעבור שנתיים עבר לוויגאן וכעבור ארבע שנים חתם באברטון. משחר הבכורה שלו כמאמן נבחרת בלגיה ייערך ב-1.9.2016 מול נבחרת ספרד, משחק הכנה לקראת טורניר מוקדמות גביע העולם 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי