ניימאר כבש את שערו ה-300. טיטה: "אנחנו מראים בגרות"

| צילום: AFP

בברזיל מרוצים מה-0:5 על בוליביה. צ'ילה איכזבה, מעמדו של פיצי בסכנה

(גודל טקסט)

מאמן ברזיל טיטה הצליח לייצב את הספינה במוקדמות, ורשם ניצחון שלישי ברציפות מאז הבכורה שלו עם 0:5 על בוליביה.

ניימאר הגיע לציון דרך מרשים הלילה כשכבש את שערו ה-300 בקריירה בכל המסגרות. חלוץ ברצלונה הוצהב ולא ישחק במשחק הבא נגד ונצואלה, אבל יחזור להתמודדות הפיקנטית מול ארגנטינה. 

אלו הם חדשות טובות לבארסה שלא צריכה לדאוג שיעבור את המשחק הבא בשלום. בעקבות הצהובים שספגו גם שלושה מגיני בארגנטינה ייתכן שזה לא כל כך מקרי. 


במהלך המשחק נפצע ניימאר בפניו אחרי ששחקן בוליביה פגע לו עם המרפק בפנים שכוסו בדם מה שגרם להחלפתו בוויליאן. אחרי שהבקיע את השער ה-49 בברזיל המטרה הבאה שלו היא להשתוות לרומאריו שכבש 55 בסלסאו. אותו מקדימים פלה (77) ורונאלדו (62).

טיטה היה מאושר אחרי המשחק: "אני מרוצה מהבגרות שהנבחרת מראה. כולם היו בטוחים עוד לפני המשחק שננצח וזה לא קל לשחק עם כאלה ציפיות. זו נבחרת שעובדת בצורה קבוצתית. הרגשתי קצת מבוכה ששרו את שמי".

Neymar had to be subbed out after receiving an accidental elbow to the head. @neymarjrpic.twitter.com/80urGPhU2T

— (@krn_bst) October 7, 2016

 

במשחק נוסף הלילה צ'ילה חטפה 3:0 מאקוואדור. הנבחרת שזכתה פעמיים רצופות בקופה אמריקה מדורגת רק במקום השביעי ונמצאת בסכנה מוחשית שלא תעלה למונדיאל. 

בתקשורת הצ'יליאנית נכתב: "הנבחרת שיחקה בלי רעיונות, הפיזיות של אקוואדור הכריעה". בעקבות ההפסד, מעמדו של מאמן הנבחרת חואן אנטוניו פיצי בסכנה שלקח אחריות ואמר: "אם בכדורגל היו מודדים לפי התרומה של השחקנים, היינו סופגים עוד".


פיצי בסכנה (AFP)

שוער מנצ'סטר סיטי קלאודיו בראבו שלא נמצא בתקופה טובה אמר: "לא הרגשנו בנוח אף דקה מהמשחק. קשה מאוד לשחק כאן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי