סנדרלנד אישרה: אלרדייס רשאי לעזוב לנבחרת

אלרדייס. המועמד המוביל לשלושת האריות
אלרדייס. המועמד המוביל לשלושת האריות | צילום: Gettyimages

המאמן נפגש עם ראשי ההתאחדות האנגלית. גם ברוס והאו על הפרק

(גודל טקסט)

מנג'ר סנדרלנד, סאם אלרדייס, הוא אחד המועמדים המובילים לאמן את נבחרת אנגליה וקבוצתו דורשת מההתאחדות להחליט במהרה מי יהיה מחליפו של הודג'סון בשלושת האריות.

ארלדייס עזב את מחנה האימונים של סנדרלנד במטרה להתייצב לראיון עבודה אצל ראשי ההתאחדות. הוא נפגש עם סגן נשיא ההתאחדות, דיוויד גיל, וגם המנהל הטכני בהתאחדות דן אשוורת' והמנכ"ל מרטין גלן – שהעיד על עצמו בסיום היורו שהוא לא מבין גדול בכדורגל – נכחו בפגישה. סנדרלנד הודיעה רשמית כי היא מאשרת לאלרדייס לשוחח עם ראשי ההתאחדות, אך כי לא תמתין זמן רב להחלטה.

אלרדייס בן ה-61 הנחשב לאחד המאמנים הפחות נוצצים בליגה, אבל הצליח תמיד בקבוצות שנחשבות לאפורות. הוא חושק במשרת מאמן נבחרת אנגליה עוד מאז שסטיב מקלארן פוטר ב-2006, אז לא הצליח להעפיל לגביע העולמי. ככת הוא מקווה שסר אלכס פרגוסון שתומך בו ישכנע את הפאנל של שלושת המומחים, ביניהם יושב כאמור גיל שנחשב למקורב לפרגוסון ולו השפעה גדולה עליו.

אלכס פרגוסון תומך במינויו לשלושת האריות (Gettyimages)

אלרדייס אימן בבולטון בזמנו והפך את טל בן חיים שהגיע ממכבי ת"א לאחד הבלמים הטובים בליגה ובין השאר אימן גם את ניוקאסל, בלקבורן ו-ווסטהאם. מלבד אלרדייס מרואיינים גם אדי האו, מנג'ר בורנמות' בן ה-38 שהעלה קבוצה ארבע ליגות ויכול להביא רוח חדשה לנבחרת. גם סטיב ברוס, מנג'ר האל, נחשב ליריב לא קטן של אלרדייס והוזכר כמועמד לתפקיד. 

 

ברוס אמור לשוחח אף הוא עם נציג השלישיה, דן אשרוות'. לזכותו של המאמן בן ה-55 ארבע עליות לפרמייר-ליג עם קבוצותיו. ברוס אמר: "עבור כל מנג'ר באנגליה השיא הוא לאמן את הנבחרת וברור שאני רוצה את הג'וב, אבל כרגע זו ספקולציה בלבד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי