סנדרלנד רוצה פיצוי, מינוי אלרדייס מתעכב

אלרדייס
אלרדייס | צילום: Gettyimages

באנגליה מחכים להודעה הרשמית על מינוי. וויין רוני ישאר מחוץ לסגל?

(גודל טקסט)

מינויו של סם אלרדייס כמנג'ר אנגליה מתעכב. קבוצתו סנדרלנד דורשת פיצוי של ארבעה מיליון ליש"ט עבור שחרורו לתפקיד מאמן נבחרת שלושת האריות וכעת למעשה מחזיקה במאמן כסוג של בן ערובה.

 

הבעלים האמריקאי של סנדרלנד, אליס שורט, טוען שיש לו את ההצדקה לתבוע סכומים כאלה בגלל שנגרם נזק גדול לסנדרלנד לפני פתיחת העונה. לדבריו אלרדייס היה עסוק עם המינוי לנבחרת אנגליה ולא היה לו זמן להחתים שחקנים חדשים וכמו כן עזב כמה פעמים את מחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה כדי להתראיין להתאחדות האנגלית.

 

 

ב"מירור" נכתב שה"חתולים השחורים" יצאו למלחמה נגד ההתאחדות והדרישה שלהם היא סחטנות לשמה. יו"ר ההתאחדות, גרג דייק, שעוזב את תפקידו אישר שאלרדייס מונה לתפקיד, אבל בגלל דרישת סנדרלנד לא יצאה הודעה רשמית.

 

המינוי עצמו אגב נחשב למוזר משהו בקרב אוהדי הכדורגל בעולם בגלל שאלרדייס מעולם לא היה מנג'ר בכיר בכדורגל העולמי וגם אוהדי ווסטהאם למשל הפגינו נגדו בטענה לסגנון משחק הגנתי.

 

מה שברור שגם סנדרלנד לא יכולה להרשות לעצמה לחכות זמן רב כי הרי העונה החדשה כבר מעבר לפינה. דייויד מויס צפוי לרשת את אלרדייס ומחכה להודעה הרשמית.

 

פול קלמנט שעובד כיום כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן עשוי להתמנות האחראי לבניית הסגל של אנגליה ולעבוד בצמוד עם אלרדייס.

 

מי שעשוי להפסיד ממינויו של ארלדייס הוא וויין רוני שנחשב מקורב לאלכס פרגוסון, אחד מאויביו של המאמן הוותיק. הקפטן עשוי להישאר מחוץ לסגל הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי