צ'אבי: "פיקה סובל, זה חוסר כבוד מה שעושים לו בספרד"

נפגע עמוקות לאורך השנים
נפגע עמוקות לאורך השנים |

חברו לשעבר של הקטלוני יצא להגנתו. בהתאחדות הבהירו: לא נוותר עליו

(גודל טקסט)

ההתאחדות הספרדית תנסה למנוע מג'רארד פיקה לממש את האיום שלו לעזוב את לה רוחה אחרי מונדיאל 2018, כפי שהצהיר בראיון אחרי הניצחון באלבניה.

הבלם סובל תקופה ארוכה מהיחס של אוהדי הנבחרת נגדו, זכר לתמיכתו בעצמאות לקטלוניה. אוהדי ספרד היו בטוחים שבניצחון על אלבניה 0:2 פיקה גזר את צבעי הדגל הספרדי מהשרוולים בחולצה, אבל לבסוף התברר כי הוא עלה לשחק עם שרוולים ארוכים בלבן עליהם כלל אין את צבעי המדינה, כך שההאשמות היו לשווא – אבל פגעו עמוקות בקטלוני.

 

אחד מראשי ההתאחדות, חינס מלנדס, אמר: "ההחלטה של פיקה היא אישית, אבל אנחנו יודעים שההאשמות נגדו לא נכונות וננסה לשכנע אותו להישאר. הוא שחקן חשוב לנבחרת". 

 

פיקה בתלבושת הלבנה. האשמות שווא שפגעו קשות (AFP)

 

גם קשר ברצלונה לשעבר צ'אבי הרננדס ששיחק בנבחרת ספרד התייחס לאיומי הפרישה של פיקה ותמך בו. צ'אבי, שרשם 133 הופעות ב"לה רוחה" וכבש 13 שערים, אמר בראיון לתחנת רדיו: "זה אבסורד שאנשים ממציאים דברים ואחר כך מדברים עליהם ברצינות. פיקה מיואש, הוא מרגיש שלא מעריכים ולא אוהבים אותו וטוענים שאין לו מחויבות לנבחרת וזה בדיוק ההיפך".

 

על הודעת הפרישה של פיקה הוסיף חברו: "זו זכותו המלאה. הוא לוקח הכל ברצינות. הוא עייף וסבל כל השנים האלה בנבחרת. מה שעשו לו זה חוסר כבוד למקצוענות שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי