צמד לעניין: 1:4 לצרפת, גמיירו וגרייזמן כיכבו

נהנים ביחד. גרייזמן וגמיירו
נהנים ביחד. גרייזמן וגמיירו | צילום: AFP

דשאן הימר על חלוצי אתלטיקו והביס את בולגריה. 0:4 לבלגיה על בוסניה

(גודל טקסט)

המחזור השני של מוקדמות מונדיאל 2018 כבר הציג כמה נבחרות שזקוקות לניצחון כאשר מעל כולן סגנית אלופת אירופה, צרפת, שאחרי קשיים בפתיחה דרסה 1:4 את בולגריה ונרגעה. גם בלגיה הרשימה ב-0:4 המוחץ על בוסניה.

 

צרפת – בולגריה 1:4

23 שנים אחרי שהבולגרים הדהימו 1:2 את הטריקולור בפאריס ומנעו מהם עליה למונדיאל 1994, הצרפתים הגיעו כשהם תחת לחץ גדול בעקבות ה-0:0 המאכזב בבלארוס במחזור הפתיחה.

 

 

דידייה דשאן, שהיה על כר הדשא בנובמבר 1993, החליט להציב בחוד אצ צמד החלוצים של אתלטיקו מדריד – אנטואן גרייזמן וקווין גמיירו, כאשר האחרון נקרא לדגל לאחר כמה שנות היעדרות – וההימור השתלם בגדול.

 

גמיירו סיים עם צמד נהדר, גרייזמן הוסיף אחד משלו וביחד הם הצעידו את המקומיים לניצחון חשוב. דימיטרי פאייט הוסיף את הרביעי, ומי בכלל זוכר שמיכאיל אלכסנדרוב הדהים את הסטאד דה פראנס בדקה השישית עם פנדל מוצלח (אחרי שריקה גבולית)?

 

ביום השני מחכה לצרפת מבחן קשה בהרבה בהולנד.

 

החברים מברכים את גמיירו (AFP)

 

גם השתתף. פאייט (AFP)

 

עוד בבית 1: הולנד – בלארוס 1:4 (פרומס 2, קלאסן ויאנסן/ריוס), לוקסמבורג – שבדיה 1:0 (לוסטיג)

 

בלגיה – בוסניה 0:4

מה שהסתמן כמבחן לא קל לבלגים, הסתיים כפשוט מאוד. שנה אחרי שהשדים האדומים ניצחו 1:3 את בוסניה במסגרת מוקדמות יורו 2016, במסגרת הבית בו נטלה חלק גם ישראל, הפעם הם הגדילו לעשות והביסו את היריבה ללא קושי.

 

אמיר ספאחיץ' העניק לבלגים יתרון עם שער עצמי, ומשם שחקניו של רוברטו מרטינס כבר הסתדרו בעצמם. אדן הזאר, טובי אלדרווירלד ורומלו לוקאקו הצטרפו לחגיגה ודאגו לעוד שלוש נקודות, אחרי הניצחון על קפריסין במחזור הפתיחה.

 

עוד בבית 3: יוון – קפריסין 0:2 (מיטרוגלו, מאנולס), אסטוניה  גיברלטאר 0:4 (קאת 2, ואסיליב, מוסנילקוב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי