קולמן שוקל להצטרף להאל סיטי, גיגס יחליפו?

גיגס. יכנס לנעלים גדולות
גיגס. יכנס לנעלים גדולות | צילום: Gettyimages

מאמן וויילס קיבל הצעה שקשה לסרב לה. אקס יונייטד יקבל את התפקיד?

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת וויילס, כריס קולמן, הצהיר לאחר היורו כי רק תפקיד בקבוצה שמשחקת בליגת האלופות תגרום לו לעזוב, אבל דיבורים ומעשים לחוד. לפי הדיווחים האחרונים בבריטניה, קולמן עשוי להיות זה שיקבל את משרת המאמן הראשי בהאל סיטי, לאחר העזיבה של סטיב ברוס.

 

שם המשחק הוא כסף, כאשר הבעלים של האל מוכן לשלם לקולמן פי שלוש מהסכום אותו הוא מרוויח בנבחרת, כ-1.5 מיליון ליש"ט לעונה. אז נכון שהוולשי חתם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות בנבחרת, אך בהחלט יכול להיות שמדובר בהצעה שיתקשה לסרב לה.

 

 

עם זאת, הסיפור המעניין יותר הוא מי שמועמד להחליף אותו כמאמן הלאומי. לאחרונה הוזכר שמו של ראיין גיגס – כוכב הנבחרת בעבר – שעזב את מנצ'סטר יונייטד לאחר מחלוקת עם ז'וזה מוריניו. גיגסי אומנם רשם לזכותו רק כמה משחקים כמחליפו של דייויד מויס ב-2014, אך הרצון שלו להפוך למאמן ראשי הוא הסוד הגלוי ביותר בממלכה.

 

גיגס שרשם 64 הופעות בנבחרת וויילס, עשוי ללכת בדרכו של שחקן עבר אחר של יונייטד, מארק יוז, שגם הוא החל את הקריירה כמאמן הראשי של הדרקונים. עם זאת, הפעם הציפיות יהיו הרבה יותר גדולות, לאחר שקולמן הצליח להוביל את הנבחרת לחצי גמר היורו, ולהופעה השנייה אי פעם בטורניר גדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי