קוסטה יפתח מול איטליה, אינייסטה יחזור ל-11

קוסטה. פורח בצ'לסי ינסה לשחזר בנבחרת
קוסטה. פורח בצ'לסי ינסה לשחזר בנבחרת |

בופון: "מוזר לא לראות את קסיאס, זה סימן שאנחנו מתקרבים לסוף" (21:45)

(גודל טקסט)

ז'ולן לופטגי, מאמן נבחרת ספרד, מתכוון לפתוח מחר בטורינו עם דייגו קוסטה בחוד במשחק נגד איטליה. עדיין לא ברור אם חלוץ צ'לסי, שנופה מיורו 2016, ישחק לצדו של אלברו מוראטה מריאל מדריד או במקומו.

 

"איטליה היא היריבה העיקרית שלנו בבית", אמר לופטגי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "נכון שהיא הפסידה בבית 3:1 לצרפת אבל זה לא היה משחק רשמי. ביורו הם ניצחו אותנו (0:2) ובכלל מדובר בנבחרת עם פילוסופיית משחק שיש לה גם שחקנים איכותיים מאוד, צפוי לנו משחק קשה".

 

 

שינויים נוספים שצפויים בהרכב הספרדי הם שובו של אנדרס אינייסטה, קשר ברצלונה, להרכב על חשבונו של טיאגו אלקנטרה, קשר באיירן. יתכן שגם ויטולו קשר סביליה ישתבץ ב-11 של לופטגי.

 

אגב, במסיבת העיתונאים של איטליה התייחס ג'אנלואיג'י בופון, שוער האזורי, להיעדרותו של בן דורו ואגדה בפני עצמה, איקר קסיאס.  "מוזר לא לראות את קסיאס עם נבחרת ספרד, זה הסימן שאנחנו מתקרבים לסוף הקריירה", אמר שוער יובנטוס.

 

קסיאס גם לא שיחק ביורו מול איטליה אבל לפחות היה בסגל (Getty)

 

דניאלה דה רוסי, קשר איטליה ורומא, יקבל לפני המשחק מגן הוקרה מאופ"א לרגל העובדה שעבר את רף 100 ההופעות הבינלאומיות. דה רוסי זכה עם האזורי בגביע העולמי ב-2006 (ניצחה בפנדלים את צרפת) והפסיד בגמר יורו 2012 לספרד (4:0)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי