רוני יפרוש מנבחרת אנגליה אחרי המונדיאל ברוסיה

רוני. אשחק בכל עמדה שאדרש
רוני. אשחק בכל עמדה שאדרש | צילום: Gettyimages

הקפטן בן ה-30 הודיע כי ייפרד ב-2018: "אני מתכוון ליהנות מהשנתיים שנותרו"

(גודל טקסט)

וויין רוני הודיע שהוא מתכוון לפרוש מנבחרת אנגליה אחרי מונדיאל 2018. "קיבלתי כבר את ההחלטה", הודיע הקפטן במסיבת עיתונאים לקראת משחקה של אנגליה מול סלובקיה.

 

"אחרי המונדיאל ברוסיה אני מאמין שזה הזמן הנכון להיפרד מהכדורגל הבין לאומי", אמר החלוץ שרשם 115 הופעות בנבחרת שלושת האריות בהם כבש 53 שערים. "הייתה לי קריירה בין לאומית נפלאה עד כה, נהניתי מכל רגע".

 

 

רוני צפוי לשבור את השיא האנגלי להופעות בנבחרת האנגלית, כאשר יענוד את סרט הקפטן במשחק מול סלובקיה ביום ראשון (19:00, ישיר בספורטHD1) ויעבור את דייויד בקהאם. "התחלתי את הקריירה המקצוענית שלי בגיל 16 ומגיל 17 אני משחק בנבחרת. 15 שנים זה הרבה מאוד זמן, אבל זה רק בעוד שנתיים".

 

אלרדייס. "הצליח להוציא יותר מהשחקנים שלו" (gettyimages)

 

רוני נשאל גם על העמדה בה הוא מעדיף לשחק בנבחרת: "ברור לכולם שזאת החלטה של סם אלרדייס. לא באמת דיברנו על זה, אבל אני מוכן לשחק בכל עמדה שאדרש – קשר, חלוץ או מספר 10". כזכור, הוא שיחק קשר תחת רוי הודג'סון ביורו האחרון ותחת זו'זה מוריניו במנצ'סטר יונייטד הוא מתופקד מאחורי החלוץ.

 

הקפטן גם התייחס לעובדה כי אנגליה לא הפסידה משחק מוקדמות מאז 2009, אך לא ניצחה משחק נוקאאוט בטורניר גדול מאז 2006: "ראיתי הרבה קבוצות של אלרדייס שהגיעו להישגים שאף אחד לא ציפה. הוא הצליח להוציא יותר מהשחקים שלו, נקווה שהוא יעשה את זה גם איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי