רוני: "לא מתכוון לפרוש, אני יכול לעזור גם מחוץ להרכב"

13 שנה בהרכב מסתיימות בסלובניה
13 שנה בהרכב מסתיימות בסלובניה |

הקפטן האנגלי יסופסל בסלובניה, אך אמר: "יכולתי לעזוב, אבל זה לא אני"

(גודל טקסט)

אנגליה תתארח הערב בסלובניה (21:45) בתקווה להמשיך ברצף הניצחונות, אבל חשיבות המשחק כמעט נשכחת בשל הדיבורים הרבים על עידן חדש שיוצא לדרך אצל שלושת האריות.

 

זה לא המינוי הזמני של גארת' סאות'גייט עד נובמבר שמעסיק את הממלכה כמו ספסולו של וויין רוני החל מהערב. המאמן, שניצח 0:2 את מלטה בבכורה בשבת, הודיע אמש כי הקפטן יישב על הספסל מסיבות מקצועיות אחרי שהתקשה להרשים גם מול מלטה, המשך ישיר לספסולו גם במנצ'סטר יונייטד מסיבות דומות.

 

 

העיתון "דיילי מייל" השווה בין הדחת רוני לבשורה של מאמן אנגליה בעבר, גלן הודל, שהודיע לפול גאסקוין שהוא לא בסגל למונדיאל ב-1998. גאזה בעט אז בכיסא, שבר מנורה והשתולל. רוני אומנם לא קיבל בשורה כזאת ומדובר רק במשחק אחד, לפחות בינתיים, אבל הפגין מנהיגות והתייצב כרגיל למסיבת העיתונאים לצד המאמן.

 

סאות'גייט שיבח את רוני על תגובתו לכך שהודח מהרכב הנבחרת לראשונה אחרי 13 שנה: "אמרתי לו שלא יגיע למסיבת העיתונאים, אבל הוא אמר לי שדווקא זה הזמן שלו להתייצב. הוא עדיין מנהיג ועבורי הוא המאמן השני בנבחרת".

 

Tuesday's Sun back page –
Roo: I'll fight on#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/hGfWraUKeT

— Nick Sutton (@suttonnick) October 10, 2016

כעת רוני יכול רק להתגעגע לסאם אלרדייס שפוטר אחרי כחודשיים בתפקיד, המאמן שהבטיח לתת לו תפקיד חופשי במגרש וכעת יצפה בביתו בספסול הקפטן. אצל סאות'גייט רוני ירד לעמדת הקשר האחורי מול מלטה ושיחק רע מאוד.

געגועים לאלרדייס? רוני דרש להתייצב (AFP)

רוני אמר שהוא לא מתכוון לפרוש משלושת האריות והבהיר: "לא אפנה את הגב שלי לנבחרת. אני מרגיש שיש לי הרבה מה להציע. אני לא אומר פתאום 'אני לא משחק יותר, אני לא אופיע יותר לנבחרת'.

 

"אני יכול לעזור המון לשחקנים אחרים גם כשאני לא משחק. יכולתי לעזוב אחרי היורו ולומר שזהו, אבל זה לא אני. בסך הכל אני בן 30 ואני מבין במאה אחוז את החלטת המנג'ר ולא מרגיש מובך. אני מתכונן לעבוד קשה ולחזור לשחק בנבחרת וביונייטד".  

 

אגב, מי שיצאה להגנת רוני היא אשתו קולין שלא הפסיקה לצייץ ותקפה את המבקרים של רוני.

Love the way Anyone & Everyone has to have an Opinion. Lighten up, life is short, give people a break. Some forget others have feelings too.

— Coleen Rooney (@ColeenRoo) October 10, 2016
עוד באותו נושא: וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי